Sviečky na 613-3

Technické problémy s našimi tatrovkami

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 21 Mar 2005, 01:12

A můžete mi to doložit těmi tabulkami? :)

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 21 Mar 2005, 02:04

http://www.ngk.de/index.php?id=403&pd=4 ... RA&m=613-3

vzhledem k tomu, že má ale podle nich T613 3 6 válců je to trichu pochybné

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 21 Mar 2005, 02:11

No právě...

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 21 Mar 2005, 02:37

Ty kabely Tesla Blatná jsou ty "nové", co se o nich již delší dobu mluví? Jinak mě spíše vyhovují svíčky s malým šestihranem.

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 21 Mar 2005, 09:24

Lubos: mat tak tvoje problemy... :shock:

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 21 Mar 2005, 10:26

Když do aut s klidem montuje součásti za 666 korun...

Užívateľov profilový obrázok
fantomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 145
Dátum registrácie: 09 Júl 2004, 10:22
Tatry, ktoré vlastním: T52/30
T57b
T603
T613S
T613-3
T613-4L
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa fantomas » 21 Mar 2005, 13:05

Roman Maďar napísal:Roman R. Na tie 4kontaktné zabudni vraj s tým nie sú dobré skúsenosti.Ale ako sleduješ, koľko ľudí toľko názorov, môžeš si vybrať. :lol:
S Romanom súhlasím, ja som raz pouzil BOSCH 3 kontakt a vydržali extrémne "dlho " az 5000 km. Dávam klasické BRISKy DR14YC a v pohode. Mením ich každých 15000 km

Užívateľov profilový obrázok
fantomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 145
Dátum registrácie: 09 Júl 2004, 10:22
Tatry, ktoré vlastním: T52/30
T57b
T603
T613S
T613-3
T613-4L
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa fantomas » 21 Mar 2005, 13:07

Mojzo napísal:A koľko stojí sada sviečkový káblov? Dodáva ich niekto aj na Slovensku? Už by sa mi celkom zišli nové
Ešte sa dajú zohnať. Po novom mám vyškúšané "oranžové" nemecké a sú v pohode, nelámu sa tak ako tie mode "americke"

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 21 Mar 2005, 13:40

"oranžové" nemecké? Kto ich má?

D.P.

Príspevok od užívateľa D.P. » 21 Mar 2005, 14:30

Najlepšie je si káble urobiť z medených vodičov a komponentov, ktorú sú dostať v obchode a je to super :!: . A čo sa týka sviečok používam NGK a bez problémov, má to aj lepší ťah v nízkych ot.

Ak chceš aby ti to tam dlho vydržalo tak Brisk vyrába platinové a sú navrhnuté na bežné autá :D do 90 000 km, no ale tatra je tatra tak neviem :D

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 21 Mar 2005, 19:47

... ja mam zase dobre skusenosti s NGK... ale s Brisk mam tiez velmi dobre skusenosti...

D.P.

Príspevok od užívateľa D.P. » 03 Máj 2005, 07:54

...síce nemám dobré skúsenosti s radami na TP ale môj najivný optimizmus mi hovorí že to mám urobiť.

Ide o to že v Žiline sú NGK na t613 za cca 80 Sk. predáva to firma Ellite, alebo tak nejako sa to píše, majú na tieto sviečky akciu alebo čo!

Užívateľov profilový obrázok
koušák
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 570
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa koušák » 03 Máj 2005, 08:22

No ja som si kúpil sviečky Brisk L14YC po 33.-, originál na Tatru. Uvidíme čo vydržia :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 03 Máj 2005, 09:26

Máte skúsenosti so svieckami zapalujúcimi po celom obvode? videl som to minuly rok na autosalone v Nitre, Kus stoji 170 SK malo by to mat za nasledok dokonalejsie spalovanie a malo by to pridat 3 kone navrch. V katalogu su pisane aj na 613-3. Mate s nimi nejake skusenosti?

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 03 Máj 2005, 09:37

Ja ano, ale so zapalovanim z favo ... islo to dobre ... mam taky pocit, ze o malinko lepsie (subjektivny dojem) ... len ci to stoji za tie peniaze ...
Podla mna treba mat radsej motor ok, nez spekulovat nad blbostami.

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 03 Máj 2005, 15:03

Erik to musíš mať iné zapaľovanie a nie tyristorové aby to správne fungovalo

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 03 Máj 2005, 22:31

Jasne, diky, len nechapem preco to potom ponukaju aj na 613 ked to s klasickym tyristorovim nefunguje tak ako to ma. Vdaka ze ste ma upozornili, lebo normalne som uvazoval ze to vyskusam aj napriek vyssej cene ale kaslem na to...

technom

švečkyyyyyy

Príspevok od užívateľa technom » 02 Aug 2005, 23:11

Konečne niekto spomenul kameň úrazu = tyristorové nezapaľovanie. Pri ňom môzete používať aj pozlátené sviečky a riť. Odtrh 0,9 je tam preto, lebo tyristor nemá samočistiaci účinok, ako pri horení oblúka. Káble medené, zapaľovanie tranzistorové, sviečky briskové 0,7 a je po problémoch bračekovci.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 02 Aug 2005, 23:25

Já nevím jak ostatní, ale já jsem nikdy s tyristorem žádný problém neměl. Dokonce ani neznám nikoho jiného, komu by se s tím někdy něco stalo. :roll:

Samočistící účinek ani tak nezáleží na použité konstrukci zapalování jako na vhodné tepelné hodnotě svíčky. Měděné kabely se přestaly používat v 60. letech, protože způsobovaly velké problémy s odrušením, že?

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 02 Aug 2005, 23:44

Nevím nevím, ale ale objektivní porovnání tranzistorové a kapacitní zapalovací soupravy na agregátu T613, provedené s největší péčí a pod dozorem týmu odborníků v UVMV nepřineslo pražádné výsledky o tom, že by kapacitní souprava byla horší či dokonce nedostatečná, naopak s kapacitní soupravou a řádnou elektrodovou vzdáleností na svíčkách (0,9 mm) vykázal měřený motor dokonce nepatrně nižší spotřebu paliva v kombinovaném městském režimu než s "modernějším" tranzistorovým zapalováním s klopným obvodem. Důkazy jsou.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 56 neregistrovaných