Sviečky na 613-3
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
http://www.ngk.de/index.php?id=403&pd=4 ... RA&m=613-3
vzhledem k tomu, že má ale podle nich T613 3 6 válců je to trichu pochybné
vzhledem k tomu, že má ale podle nich T613 3 6 válců je to trichu pochybné
- fantomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 09 Júl 2004, 10:22
- Tatry, ktoré vlastním: T52/30
T57b
T603
T613S
T613-3
T613-4L - Kontaktovať užívateľa:
S Romanom súhlasím, ja som raz pouzil BOSCH 3 kontakt a vydržali extrémne "dlho " az 5000 km. Dávam klasické BRISKy DR14YC a v pohode. Mením ich každých 15000 kmRoman Maďar napísal:Roman R. Na tie 4kontaktné zabudni vraj s tým nie sú dobré skúsenosti.Ale ako sleduješ, koľko ľudí toľko názorov, môžeš si vybrať.
Najlepšie je si káble urobiť z medených vodičov a komponentov, ktorú sú dostať v obchode a je to super . A čo sa týka sviečok používam NGK a bez problémov, má to aj lepší ťah v nízkych ot.
Ak chceš aby ti to tam dlho vydržalo tak Brisk vyrába platinové a sú navrhnuté na bežné autá do 90 000 km, no ale tatra je tatra tak neviem
Ak chceš aby ti to tam dlho vydržalo tak Brisk vyrába platinové a sú navrhnuté na bežné autá do 90 000 km, no ale tatra je tatra tak neviem
švečkyyyyyy
Konečne niekto spomenul kameň úrazu = tyristorové nezapaľovanie. Pri ňom môzete používať aj pozlátené sviečky a riť. Odtrh 0,9 je tam preto, lebo tyristor nemá samočistiaci účinok, ako pri horení oblúka. Káble medené, zapaľovanie tranzistorové, sviečky briskové 0,7 a je po problémoch bračekovci.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Já nevím jak ostatní, ale já jsem nikdy s tyristorem žádný problém neměl. Dokonce ani neznám nikoho jiného, komu by se s tím někdy něco stalo.
Samočistící účinek ani tak nezáleží na použité konstrukci zapalování jako na vhodné tepelné hodnotě svíčky. Měděné kabely se přestaly používat v 60. letech, protože způsobovaly velké problémy s odrušením, že?
Samočistící účinek ani tak nezáleží na použité konstrukci zapalování jako na vhodné tepelné hodnotě svíčky. Měděné kabely se přestaly používat v 60. letech, protože způsobovaly velké problémy s odrušením, že?
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Nevím nevím, ale ale objektivní porovnání tranzistorové a kapacitní zapalovací soupravy na agregátu T613, provedené s největší péčí a pod dozorem týmu odborníků v UVMV nepřineslo pražádné výsledky o tom, že by kapacitní souprava byla horší či dokonce nedostatečná, naopak s kapacitní soupravou a řádnou elektrodovou vzdáleností na svíčkách (0,9 mm) vykázal měřený motor dokonce nepatrně nižší spotřebu paliva v kombinovaném městském režimu než s "modernějším" tranzistorovým zapalováním s klopným obvodem. Důkazy jsou.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 56 neregistrovaných