súrne : vzduchový filter 613-3

Technické problémy s našimi tatrovkami

Užívateľov profilový obrázok
skovi
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 280
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 18:15
Tatry, ktoré vlastním: T603 1959,1961,1962, 1973
Bydlisko: Nové Mesto n/V
Kontaktovať užívateľa:

súrne : vzduchový filter 613-3

Príspevok od užívateľa skovi » 09 Mar 2005, 13:49

Aký vzduchový filter (jeho súčastný ekvivalent ) ide do motora TATRY 613-3 ?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 09 Mar 2005, 23:13

No ten který je určen pro tatru a dá se aspoň u nás normálně koupit. Dělá to Jipap, Mannfilter a další. Až Mi mají filtr z nějakého cizího traktoru.

Užívateľov profilový obrázok
skovi
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 280
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 18:15
Tatry, ktoré vlastním: T603 1959,1961,1962, 1973
Bydlisko: Nové Mesto n/V
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa skovi » 10 Mar 2005, 07:42

No môžeš uviesť nejaké objednávacie číslo ? V Autodieloch už Tatry nepoznajú.

Vďaka

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 10 Mar 2005, 07:43

Mannfilter = Jipap, ne?

Užívateľov profilový obrázok
skovi
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 280
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 18:15
Tatry, ktoré vlastním: T603 1959,1961,1962, 1973
Bydlisko: Nové Mesto n/V
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa skovi » 10 Mar 2005, 07:44

No môžeš uviesť nejaké objednávacie číslo ? V Autodieloch už Tatry nepoznajú.

Vďaka

Užívateľov profilový obrázok
Thomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 585
Dátum registrácie: 08 Dec 2004, 23:07
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Thomas » 10 Mar 2005, 07:55

Filtr je zodpovězen a protože mě napadlo jedno docela související téma, položím dotaz zde. Letos budu po 3 letech provozu-neprovozu měnit rozvodové řemeny(7000km).
Nevíte jaká je výhledová situace s těmi řemeny? Mají universálnější použití, než je jen motor t613 a z toho plynoucí perpektivu pokračování výroby na X dalších let ? Jak to je?

Neregistrovaný

Príspevok od užívateľa Neregistrovaný » 10 Mar 2005, 08:44

Výrobců je několik, zásoby zatím jsou, kupě bezproblémová, ale je to poměrně těžká specialita. Zatím nikdo nepotvrdil, zda v těch 60tých letech sáhli konstruktéři po nějakých běžných řemenech od konkurence (což se asi nabízí) nebo zda si nechali vyrábět vlastní. Co se týče délky a počtu zubů tak lze najít více téměř shodných řemenů, ale vždy mají jinou zubovou rozteč, proto jsou pro T613 nepoužitelné. V součanosti nejrozšířenější je CONTINENTAL CT 689 (cca 450 Kč za kus), jinak lze sehnat UNIROYAL POWERGRIP 41137x1", OPTIBELT ZRK 96137x1, jeho bratříčka MARATHON. Při skupování starých zásob si všímej celistvosti obalu a data výroby - vždycky na tom řemenu je. Radek

Užívateľov profilový obrázok
Thomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 585
Dátum registrácie: 08 Dec 2004, 23:07
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Thomas » 10 Mar 2005, 09:02

Radek - dík. Právě s tím datem výroby - co takový např. 5 let starý řemen v korektním obalu, lze ho bez obav namontovat? S tím souvisí problém, jestli vůbec kupovat do zásoby - je to "gumové" a asi by to mělo být vždy co nejčerstvější.. :?: :? :?:

Užívateľov profilový obrázok
skovi
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 280
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 18:15
Tatry, ktoré vlastním: T603 1959,1961,1962, 1973
Bydlisko: Nové Mesto n/V
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa skovi » 10 Mar 2005, 12:04

S tým filtrom sme sa nepochopili , ja nemám starý filter a neviem čo za typ to je preto potrebujem objednávacie, výrobné čislo filtra. Fram, Pulorator ... také nerobí?

Užívateľov profilový obrázok
skovi
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 280
Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 18:15
Tatry, ktoré vlastním: T603 1959,1961,1962, 1973
Bydlisko: Nové Mesto n/V
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa skovi » 10 Mar 2005, 12:06

S tým filtrom sme sa nepochopili , ja nemám starý filter a neviem čo za typ to je preto potrebujem objednávacie, výrobné čislo filtra. Fram, Pulorator ... také nerobí?

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 10 Mar 2005, 12:11

V22

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 10 Mar 2005, 12:19

To byly ty německé rakety, ne?

Neregistrovaný

Príspevok od užívateľa Neregistrovaný » 10 Mar 2005, 13:22

Pokud ten řemen pět let neležel někde na regále a skrz okno na něj nepražilo sluníčko, není se čeho bát. Pokud však půjdete někdo kupovat takovéhle díly z něčích zásob a máte o vhodnosti skladování byť malé pochyby, nekupujte to, i kdyby byly za 20,-. Je to poměrně velký risk. Těch cca 900 + tuším asi 300 za všechna 4 ložiska do kladek se dá jednou za těch 70000 km či tak 5 let myslím snést. A úspěch je zaručen.

Užívateľov profilový obrázok
Kontráš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 505
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 08:02
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Kontráš » 13 Máj 2005, 13:03

Anonymous napísal: V součanosti nejrozšířenější je CONTINENTAL CT 689 (cca 450 Kč za kus), jinak lze sehnat UNIROYAL POWERGRIP 41137x1", OPTIBELT ZRK 96137x1, jeho bratříčka MARATHON. Při skupování starých zásob si všímej celistvosti obalu a data výroby - vždycky na tom řemenu je. Radek
Jinde jsem se dočetl označení Continental 514 LA 100, to je to samé jako CT 689?. Teď se to ale jmenuje Contitech, jaké je přesné aktuální označení? (Ať nekoupím nějakou hovadinu).
Dotaz druhý: potřebuju ventilová těsnění. V obchodě s autodíly kde údajně nabízejí komplet sortiment Goetze mi nejsou schopni najít těsnění podle označení WDR 866N W9-12/15,4-10,5 PFP. Jejich "chytrý" katalogový software vyhledává pouze podle značek auta. Takže otázka zní - je to ještě na něčem jiném než na T613? Na čem? Jak to najít? Popřípadě kde okolo Ostravy hledat jiného prodejce?

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 13 Máj 2005, 13:35

CONTITECH CT 689. Takovéhle označení stačí všem prodejcům ND. Co se týče gufer, někde to mám napsané (netuším kde) - je to Mercedes, tuším agregáty z řady W123, ale neber to zase tak úplně najisto. Já to pohledám. Katalogový software je k ničemu, musíš mít štěstí na někoho, kdo se s tím bude zaobírat a najde si to, což moderní "prodavači" klátící se u pultu jen proto, aby už bylo těch 17 hodin neumí.

pyro

Príspevok od užívateľa pyro » 13 Máj 2005, 14:13

takze tu je ten contitech aj s terajsim oznacenim....
Prílohy
PICT5695resize.JPG
(94.47 KiB) 345 stiahnutí

Užívateľov profilový obrázok
Kontráš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 505
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 08:02
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Kontráš » 13 Máj 2005, 15:20

Dík!
Radku zkus prosím pohledat toho mercedesa. Já jsem natrefil na prodavače, které byl sice usměvavý, ale asi neschopný. Ten katalog měl i papírový - takový telefonní seznam - ale na domácí studium miho půjčit nechtěl :)

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 13 Máj 2005, 20:50

Hen Pyro to je dobré henten silikón na AC pumpe. To riešenie sa mi veľmi páči

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 13 Máj 2005, 21:25

To je Matěji sice hezké, ale zpravidla k ničemu, protože starší AC pumpy tečou kolem osičky páčky pro ruční čerpání paliva. A i když se tam vymění ty gumové "O" kroužky, teče to za chvíli zase. Jedinná rozumná věc je mechanické čerpadlo zrušit a přišroubovat tam podtmelenou 10 mm tlustou destičku duralu v celé ploše bývalého držáku. Jo a málem bych zapomněl - když už tam ta destička bude, lze na ní uchytit čidlo polohy motoru a ten zbytek už taky moc práce nedá...... :D

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 13 Máj 2005, 21:25

To je Matěji sice hezké, ale zpravidla k ničemu, protože starší AC pumpy tečou kolem osičky páčky pro ruční čerpání paliva. A i když se tam vymění ty gumové "O" kroužky, teče to za chvíli zase. Jedinná rozumná věc je mechanické čerpadlo zrušit a přišroubovat tam podtmelenou 10 mm tlustou destičku duralu v celé ploše bývalého držáku. Jo a málem bych zapomněl - když už tam ta destička bude, lze na ní uchytit čidlo polohy motoru a ten zbytek už taky moc práce nedá...... :D

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 34 neregistrovaných