Ahoj, mám následující problém s T613 - potýkal jsem se s vysokým volnoběhem, tak jsem dotahoval šrouby na karbecu a skončil jsem s úplně dotaženými na max. Když se auto trochu zahřeje tak volnoběh mi krásně drží okolo 700ot/min, problém je že jak se zahřeju úplně (jízda cca 10km po městě) tak vyleze až k 1000 a nechce dolu. Pak tam jde například blbě zpátečka a jednička. Nevíte kde by mohl být problém?
Díky
Za tepla mnohem vyšší volnoběh T613
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: 07 Feb 2011, 16:10
- Tatry, ktoré vlastním: t613/3, t613/3, t613/3, t613/3, t603/3, t613/3, t613/4, t613/3, t613/3, t613/2, t613/1, t613/3, t613/3, t613/4-long
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Za tepla mnohem vyšší volnoběh T613
Mne nieco podobne robilo ked som mal zle spravene sytice .
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Za tepla mnohem vyšší volnoběh T613
Je to chudá směs (buď je tak nastavenej karb, nebo to saje falešnej vzduch mezi karbem a sáním). Jako první bych začal se sundáním karbů, očištěním dosedacích ploch a nandání nových papírových těsnění pod karby (stačí vystřihnout ze čtvrtky, je to jednoduchej tvar), před montáží je promni v prstech namočených do motorovýho oleje, krásně se ty těsnění poddají a je jistota, že to pak nebude sát falešnej vzduch. Pak bych vytočil jak šroub volnoběhu, tak i bohatosti z karbů a koupil na ně nový O kroužky (při skádání opět spolupracuj s olejem, neroztrhneš pak gumičku při šroubování do karbu). Pokud máš karby mechanicky OK, tak už pak nebudou kolísat otáčky v závislosti na teplotě. Jo a při nasazování banja si zkontroluj těsnost hadičky od membrány, ta taky ovlivňuje volnoběh.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 41 neregistrovaných