Startování
- Jelda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 74
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 22:31
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3, r.v.1987
- Bydlisko: Protivín
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Startování
To je tim, že ještě nemám přehled...nevadí, že je už vymyšlenej, udělám svůj a jako bonbónek na dort jej pak porovnám s originálem (doufám, že nějaký obrázek na portále najdu - poraď kdyžtak kde:-)) a slavnostně pojmenuji URN-0285-J08...
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Startování
Tady na Portále toho zase tolik není, nenašlo se moc lidí, co by sem chtěli něčím přispívat.
http://t613.wz.cz/pripravky/urn0285.html
http://t613.wz.cz/pripravky/urn0285.html
- Jelda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 74
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 22:31
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3, r.v.1987
- Bydlisko: Protivín
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Startování
Moc děkuju Luboši!
Tak klíč co tvořím je z trubkového nástavce, zkráceného tak akorát (aby po zasunutí svíčky do klíče koukal závit svíčky s osazním), navařeného na trubičku s vnitřním průměrem 12mm, síla stěny cca 1mm (to jsem se asi trefil?), tu jsem udělal co možná nejkratší (cca 1mm nad špičku svíčky+cca 5mm na provaření s plnou tyčkou) a dále jsem přivařil plnou tyčku o průměru 8mm-to jsem už jen tápal, říkal jsem si čím tenčí, tím líp s ní budu "kvedlat" (samozřejmě ne na úkor pevnosti). No a teď mi chybělo vytvořit ukončení, resp. nějaký přechod na golu (můj předpoklad) - avšak koukám, že na nákresu je spíš jen díra na tyčku (jestli to dobře chápu). Pokud udělám gola nástavec, pak celkovou délku musim dodržet vč. ráčny, že? Nebo je gola blbost a mám radši udělat jen díru na tyčku (z důvodu mě zatím neznámých prostorových důvodů)???
Tak klíč co tvořím je z trubkového nástavce, zkráceného tak akorát (aby po zasunutí svíčky do klíče koukal závit svíčky s osazním), navařeného na trubičku s vnitřním průměrem 12mm, síla stěny cca 1mm (to jsem se asi trefil?), tu jsem udělal co možná nejkratší (cca 1mm nad špičku svíčky+cca 5mm na provaření s plnou tyčkou) a dále jsem přivařil plnou tyčku o průměru 8mm-to jsem už jen tápal, říkal jsem si čím tenčí, tím líp s ní budu "kvedlat" (samozřejmě ne na úkor pevnosti). No a teď mi chybělo vytvořit ukončení, resp. nějaký přechod na golu (můj předpoklad) - avšak koukám, že na nákresu je spíš jen díra na tyčku (jestli to dobře chápu). Pokud udělám gola nástavec, pak celkovou délku musim dodržet vč. ráčny, že? Nebo je gola blbost a mám radši udělat jen díru na tyčku (z důvodu mě zatím neznámých prostorových důvodů)???
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: Startování
Místo kulatého trnu s otvorem na tyčku doporuči navaření cca 20 mm dlouhého kousku ocelového šestihranu, používaného kupř. na výrobu matic, a vyber si nějaký rozumný rozměr, např. 14mm. Při následném používání už budeš moci použít více druhů nářadí - golu s patřičným ořechem, plochý klíč, očkový klíč,....
- Jelda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 74
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 22:31
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3, r.v.1987
- Bydlisko: Protivín
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Startování
Děkuji, děkuji....
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: 27 Nov 2006, 12:09
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Startování
Jo svíce bosch a to čtyrkontaktové-taky jsem si cca před desíti léty myslel,že z toho bude letadlo!A přesně toto mi provedly-za tepla to nestartovalo.Vyměnil jsem několik cívek,zapalování a vn kabelů.Kamarád v té době měnil svíce ve své T613 a ty,co vyhodil jsem tam dal a bylo po problému.
Protože jsem nepoučitelný blb,tak jsem tam v roce 2001 prásknul zázračné brisky LGS-chodilo to dobře v otáčkách i na volnoběh,ale ty přechody-při přidání plynu se auto skoro zastavilo!Naštěstí mi po konzultaci s Táborem uznali reklamaci a vrátili prachy.Teprve po prostudování fóra na TKB jsem zjistil,že kapacitní zapalko takové svíce neutáhne.
Jinak pro snadnější montáž používám svíce na 16 klíč.
Protože jsem nepoučitelný blb,tak jsem tam v roce 2001 prásknul zázračné brisky LGS-chodilo to dobře v otáčkách i na volnoběh,ale ty přechody-při přidání plynu se auto skoro zastavilo!Naštěstí mi po konzultaci s Táborem uznali reklamaci a vrátili prachy.Teprve po prostudování fóra na TKB jsem zjistil,že kapacitní zapalko takové svíce neutáhne.
Jinak pro snadnější montáž používám svíce na 16 klíč.
- Jelda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 74
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 22:31
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3, r.v.1987
- Bydlisko: Protivín
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Startování
Předtím to jelo, si myslím tak nějak všelijak-hlavně to mělo obrovskou díru v plynu (má jí to pořád - musim našlapávat plyn - ale zdá se mi, že ubývá, tím jak často to startuju, projíždím - předtím to 2roky stálo). Každopádně když jsem auto koupil, jel jsem s ním 120km v kuse, bez chcípnutí, při zastavení a vypnutí zahřátého motoru v pohodě naskočil...byly tam staré L14YC (některé pálily, některé ne). Jo a zapalování jsem taky vyměnil, i kabely, i rozdělovač, i cívku, i ....
Rád bych taky koupil svíčky na 16klíč, ale prý se L14YC nedělají...
Rád bych taky koupil svíčky na 16klíč, ale prý se L14YC nedělají...
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Startování
Dej tam klasiku, klíč už máš skoro hotový, tak ať nás zbytečně nenapínáš
- Jelda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 74
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 22:31
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3, r.v.1987
- Bydlisko: Protivín
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Startování
Tak originál svíčky jsou na cestě. O víkendu, jestli vyjde čas přehodim a dám zprávu. Jestli to nebude vrčet jak má, budu votravovat dál!:-)
- Jelda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 74
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 22:31
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3, r.v.1987
- Bydlisko: Protivín
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Startování
Tak právě zakoupeno, 8ks - L14YC, avšak opět zmatek. Oproti katalogu a originálu nemají vzdálenost 0,9mm nýbrž 0,7mm. Ani v prodejně nevěděli proč....
Každopádně v Brisku briskurychle poradili - upravit vzdálenost si musím sám:-) (pak nechápu proč všude uváději chybný údaj - tím myslím jejich aktuální katalog, a vyrábí a prodávaji něco jiného)
Každopádně v Brisku briskurychle poradili - upravit vzdálenost si musím sám:-) (pak nechápu proč všude uváději chybný údaj - tím myslím jejich aktuální katalog, a vyrábí a prodávaji něco jiného)
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Startování
nastavená elektródová vzdialenosť je na najbežnejší rozmer 0,7mm, univerzálny pre autá s konvenčným, aj elektronickým zapaľovaním, autá s kondenzátorovým zapaľovaním a chudobnou zmesou vyžadujú 0,9mm, preto je to tak uvedené aj v katalógu - kvôli tomu ale inú sviečku vyrábať nebudú - zmena elektródovej vzdialenosti je bežná rutinná záležitosť..
podobne je to napr. s pneumatikami, ktoré môžu byť tiež rovnaké, ale pre rôzne autá môže byť v katalógu predpísané rôzne hustenie
podobne je to napr. s pneumatikami, ktoré môžu byť tiež rovnaké, ale pre rôzne autá môže byť v katalógu predpísané rôzne hustenie
- Jelda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 74
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 22:31
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3, r.v.1987
- Bydlisko: Protivín
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Startování
Moc děkuju za vysvětlení, Ondřeji! (v tom obchodě to teda taky mohli vědět a ne na mě koukat jak na... )
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 51 neregistrovaných