moja prvá 613-3

Technické problémy s našimi tatrovkami

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: moja prvá 613-3

Príspevok od užívateľa Luboš » 29 Mar 2008, 22:51

Miloši, s tebou nemá vůbec cenu o něčem takovém diskutovat, když vůbec nevíš, která bije... Průkaz historického vozidla nahrazuje v plném rozsahu Technický průkaz, oba tyto doklady na jedno vozidlo mít nelze. Já mám obě testovaná vozidla na klasických RZ, proto k nim žádné Průkazy historického vozidla vydány nebyly a ani nemohly být. Potvrzení o retestacích tedy není kam zapisovat a ani není důvod je provádět.

Pepo, zda je to tatra nebo bavorák, je úplně jedno. Při řešení pojistné události bude pojišťovnu zajímat reálná škoda. Pokud je tam měněná karosérie za jiný typ z jiného roku, tak to není nepodstatný detail, už jen proto, že díly mohou mít odlišné ceny (viz ten příklad s předním blatníkem), bude se možná počítat amortizace s jinou dobou a z jiné částky atd.

Ládisi, Robo se k tomu sám hned doznal, hned ve svém druhém příspěvku, čti trochu pozorněji.

Ergosume, tvé informace byl chtěl vždycky mít. Kupní smlouvu na movitou věc je možné uzavřít i ústně a dost odborných rad ohledně toho auta se tu už Robo taky dozvěděl.

Užívateľov profilový obrázok
Robo Hanák
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 58
Dátum registrácie: 13 Mar 2008, 19:31
Bydlisko: Bratislava Jarovce
Kontaktovať užívateľa:

Re: moja prvá 613-3

Príspevok od užívateľa Robo Hanák » 29 Mar 2008, 23:52

Luboš napísal:Miloši, s tebou nemá vůbec cenu o něčem takovém diskutovat, když vůbec nevíš, která bije... Průkaz historického vozidla nahrazuje v plném rozsahu Technický průkaz, oba tyto doklady na jedno vozidlo mít nelze. Já mám obě testovaná vozidla na klasických RZ, proto k nim žádné Průkazy historického vozidla vydány nebyly a ani nemohly být. Potvrzení o retestacích tedy není kam zapisovat a ani není důvod je provádět.

Pepo, zda je to tatra nebo bavorák, je úplně jedno. Při řešení pojistné události bude pojišťovnu zajímat reálná škoda. Pokud je tam měněná karosérie za jiný typ z jiného roku, tak to není nepodstatný detail, už jen proto, že díly mohou mít odlišné ceny (viz ten příklad s předním blatníkem), bude se možná počítat amortizace s jinou dobou a z jiné částky atd.

Ládisi, Robo se k tomu sám hned doznal, hned ve svém druhém příspěvku, čti trochu pozorněji.

Ergosume, tvé informace byl chtěl vždycky mít. Kupní smlouvu na movitou věc je možné uzavřít i ústně a dost odborných rad ohledně toho auta se tu už Robo taky dozvěděl.

Luboš, povedz mi prosím ťa, k čomu som sa to ja v mojom druhom príspevku priznal? :

pozrite , ja vôbec nemám ani najmenšie tušenie čo a ako takže ma nekamenujte pls scany z techničáku máte v obrázkoch. No v pláne mám teraz keď dokončím Gaz (je to časovo aj finančne veľmi náročné (piskovanie, vyváranie , gyt , lakovanie, brúsenie rámu , motor,.... ) urobiť len tie najnutnejšie veci (poloos - tie šróby ,stabilizátor ) a potom keď sa neskôr podarí nakopiť nejaké peniaze tak sa pôjde na renováciu tatry.

Ak som sa priznal k tomu že niesom odborník na tatry, to beriem a priznávam sa teda znova! NEVIEM ako sa vyrábali dané modely tatier, kedy sa co menilo na interiery a vybavení a teraz si trúfnem povedať aj keď som zatial nestihol pozrieť väčšinu tohto portálu že to nevieš Luboš ani ty. Ale už na veľa miestach som sa dočítal - čo 613ka , to je svojim spôsobom originál. Teraz nehovorím že moja bola vyrobená tak ako je teraz , to určite nie ale narážam na Milošove príspevky ohľadne veterán testácii a pod. Z Gazklubu , kam pravidelne prispievam mám asi tak prehľad ako to s testáciami u Vás v Čechách chodí, tam som videl že malo pár jedincov veterán čísla aj na takých hybridoch čo sa týka G69 že som skoro padol zo stoličky.U nás na Slovensku viem o prípade keď išiel na testáciu jeden majiteľ škody 1000Mb , ktorú mal veľmi pekne pripravenú ale komisár ho vyhodil za to , že ju mal striekanú v odtieni, ktorý sa len málo odlišoval od odtieňa , ktorý sa v danej dobe na tom aute vyrábal/dodával. Neverím že by ti tie sedačky alebo čo ešte bolo spomínané prešli.U nás teda určite nie.Bohužial som sklamaný z toho že tu čítam ako sa ti niekoľko ľudí snaží vysvetliť jednu a tú istú pravdu a ty to proste odmietaš prijať.Samozrejme, bol by som nerád ak by tu na základe mňa mali vznikať medzi Vami rozkoly alebo hádky kvôli mne a mojej tatre, ak sa vyjadríte že si ma tu proste neželáte lebo mám papiere z auta 1977 a auto 1991 tak to pochopím a nebudem stáť zopár tvrdohlavím individuám v ceste. Nechcem tu stále do okola pchať môj gaz a Gazklub fórum ale tam sa v diskusii vždy snažíme navzájom sebe pomôcť a chápeme jeden druhého , či už tam má jeden origo motor alebo nejaký iný, či už má jeden hrdzavý šrot a nemá zatiaľ peniaze alebo či už má ďalší 100percentný stav.... Proste histŕiu mojich papierov a auta neviem a nikdy sa k nej nedopátram, je mi ľúto že som tŕňom v oku niekomu, holt asi som teda podvodník.....Ľuboš, dúfam že ti to takto vyhovuje ako som to napísal, mám pocit že toto si chcel... :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Re: moja prvá 613-3

Príspevok od užívateľa Mojžo » 30 Mar 2008, 00:16

Robo Hanák: Ako si si isto všimol, nevadí to nikomu okrem tuto šéfika Luboša. Luboš je veľmi ťažká a ťažko znesiteľná povaha. Keby som ho stretol tak mu zo srdca poviem zopár vulgarizmov.

Ja mám papiere 1976 a karosériu 1985 a motor E1/I. Čítaš Luboš, čítaš? Som jeden zasraný klamár, hovado krivák zlodej. A kto je zlodej, už je aj vrah.

Mám vďaka tomu brutálne nízku poistku cca 13 000 korún a keďže ho mám v pláne nabúrať, tak už mám vyrátané že si vyúčtujem blatníky na chrómku a okrrrradnem poisťovňu.

Také som to ja hovado. Možno mi pán farár povie že by som ju mal dať ekologicky zlikvidovať, lebo s takým hrozným hriechom sa predsa nedá žiť.
Aspoň že nechodím do kostola

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Re: moja prvá 613-3

Príspevok od užívateľa Mojžo » 30 Mar 2008, 00:16

Ježiš... a môj motor má dokonca na sebe vyrazené E1 . A má difík 3,15. Dúfam že po prečítaní tohoto ma nezavrú a nezahodia klúč od cely

Užívateľov profilový obrázok
Robo Hanák
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 58
Dátum registrácie: 13 Mar 2008, 19:31
Bydlisko: Bratislava Jarovce
Kontaktovať užívateľa:

Re: moja prvá 613-3

Príspevok od užívateľa Robo Hanák » 30 Mar 2008, 00:44

Mojžo napísal:Robo Hanák: Ako si si isto všimol, nevadí to nikomu okrem tuto šéfika Luboša. Luboš je veľmi ťažká a ťažko znesiteľná povaha. Keby som ho stretol tak mu zo srdca poviem zopár vulgarizmov.
Je mi to celé jasné. Niekoľko z Vás mi tu už vyjadrilo podporu , ktorú si vážim a budem sa o ňu opierať. Ale vždy aj keď ťa väčšina podporí a ty máš nesmiernu radosť z toho že si si kúpil tak nádherné auto akým tatra je (môj názor) a ideš sa prihlásiť na portál a pochváliť s tým že niečo máš a chceš patriť do partie tak sa do teba proste a jednoducho obuje borec, ktorý všetko vie, všade bol , každého pozná a nič ho nezastaví lebo len on vie celú pravdu a vidí ďalej ako bežný smrtelník lebo on všetko zažil a len a len jemu je všetko jasné, mi ostatní sme len podskupina co vie tak akurát natankovať a nemá na svojej tatre nič originálne a má všetko dobastlené a mimochodom , okrádame každého a všetkých. Jednoducho jeden človek ťa dokáže tak zhodiť že sa cítiš ako pes. Na všetky skutočnosti som sa už informoval aj u príslušných orgánov ako aj poisťovne ale rozvádzať to tu NEBUDEM lebo ja vlastne nič neviem, Luboš to proste má celé v malíčku. Skutočnosť je mimochodom taká že ak mám papiere 1977 tak mi poisťovňa preplatí napr pri totálke a zničenom aj rádiu cenu originálneho rádia alebo mi preplatí cenu autorádia napr. značky SONY, ktoré tam vlastne nemá čo robiť lebo do prvých tatier sa nedávali? :wink: je to smiešne. Poisťovňu zaujíma stav a poškodené AKTUÁLNE diely na aute. Ak by tam bol tuning nárazník a pod tak ho poisťovňa nepreplatí lebo do papierov 1977 nesedí??? :mrgreen: je to smiešne. Čakám na Lubošove vyjadrenie k mojim otázkam... strašne sa na neho teším.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: moja prvá 613-3

Príspevok od užívateľa miloš » 30 Mar 2008, 01:52

Luboš napísal:Miloši, s tebou nemá vůbec cenu o něčem takovém diskutovat, když vůbec nevíš, která bije... Průkaz historického vozidla nahrazuje v plném rozsahu Technický průkaz, oba tyto doklady na jedno vozidlo mít nelze. Já mám obě testovaná vozidla na klasických RZ, proto k nim žádné Průkazy historického vozidla vydány nebyly a ani nemohly být. Potvrzení o retestacích tedy není kam zapisovat a ani není důvod je provádět.
Co to kecas Lubosi???????? Je videt, ze paru nemas ty a budu se muset na ty tvoje testace kouknout. Jsem tebou nucen. Ty nemas k vozu na 1/12 vystaven prukaz historickeho vozidla?????????????????????? Zrejme podvadis.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: moja prvá 613-3

Príspevok od užívateľa miloš » 30 Mar 2008, 02:41

hlavne je videt, ze o tom vsem houby, neboli hovno vis ty, Lubosi.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Re: moja prvá 613-3

Príspevok od užívateľa radek » 30 Mar 2008, 09:16

Luboš napísal:Miloši, s tebou nemá vůbec cenu o něčem takovém diskutovat, když vůbec nevíš, která bije... Průkaz historického vozidla nahrazuje v plném rozsahu Technický průkaz, oba tyto doklady na jedno vozidlo mít nelze. Já mám obě testovaná vozidla na klasických RZ, proto k nim žádné Průkazy historického vozidla vydány nebyly a ani nemohly být. Potvrzení o retestacích tedy není kam zapisovat a ani není důvod je provádět.
Ehm, Luboši, nedílnou součástí testace historického vozidla stupně "klubová", kterou se testují vozidla na historickou původnost zapsaná v době testování ve standardním registru vozidel, tedy opatřená klasickými "bílými" SPZ(RZ) a nezbavená povinnosti absolvovat v zákonných lhůtách TK+ME je vydání "Osvědčení o testaci na historickou původnost", které obsahuje kolonky na otisk razítka, zápis platnosti a podpis pověřené osoby, kteréžto znaky výlučně upravují platnost testace. Je to zjednodušená obdoba plnohodnotného "Průkazu HV" a doklad, který prokazuje platnost klubové testace. Zavedeno to bylo již před léty proto, aby se zabránilo vychcánkům, kteří s nějakým vozidlem prošli před X lety klubovou testací a mezitím to vozidlo vytunili/zdecimovali provozem, chodit si na to "torzo HV" neustále k pojišťovně pro nízkou sazbu PR. Platnost klubové testace se vyznačuje do mnou výše zmíněných dokumentů a platí 1 rok, tedy 1 x za rok je majitel/provozovatel takového vozidla (HV na "bílých SPZ(RZ) povinnen vozidlo přistavit klubové komisi ke konstrole, zda jeho stav a provedení stále odpovídá stavu v době provádění testace. Pokud tomu tak je, klubová komise opatří osvědčení razítkem o úspěšné kontrole a prodloužením platnosti testace o další rok. Součástí těch osvědčení jsou samozřejmě i fotografie, kterak to auto vypadalo v době testování.

Takže Luboši dřív než se tu budeš do něhoho navážet (já vím, je to milé si doma u stolu s klávesnicí hystericky dupnout když vidíš jaká zvěstva se to dějí, že si někdo dovolí zajít na pojišťovnu s technickým průkazem 1977 a kastlí 1991 a hned proti tomu zbrojit), zameť si tzv. před vlastním prahem, pokud nemáš na testovaných vozidlech prodlužovánu platnost testace na základě kontroly stavu vozidel klubovou komisí 1x ročně ! a přesto pojišťovnám hradíš jen 1/12 sazby PR, na kterou jsi měl nárok jen do 1 roka od provedení vlastních testací, dopouštíš se zvěrstev sám, tak tady nesuď ostatní, kapišto? :wink:
Prílohy
průkazy_HV_klubove.jpg

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Re: moja prvá 613-3

Príspevok od užívateľa radek » 30 Mar 2008, 09:17

Ten žlutý průkaz je staré, dnes již nepoužívané provedení, ten modrý současně platný.

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Re: moja prvá 613-3

Príspevok od užívateľa ladis » 30 Mar 2008, 15:05

Robo, majité vozů T613 rozhodně nejsou soudruzi, kteří by bratrsky drželi pospolu. Už sis asi všimnul. A protože jsi s grácií ustál dosti nevhodné nevážení, věřím, že ani s tímto fórem nebudeš mít problém. Přeju hodně zdaru s renovací.

Luboši, poslední dobou čtu poměrně často výzvy abych četl pozorněji nebo že píšu mimo mísu atp. Ačkoliv jsem přesvědčen, že neporozumnění je zhusta na straně člověka, který mi takto "dobře radí" a když pochopit nechce nebo nedokáže, rád mu nechám poslední slovo, tady udělám vyjímku. Považoval bych alespoň za slušné se omluvit. Přehlédnout se, nebo něco špatně pochopit může každý, ale pokračovat ve výpadech přes několikerá upozornění - nehledě k svinčíku před vlastním prahem - se mi zdá poněkud sprosté.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: moja prvá 613-3

Príspevok od užívateľa miloš » 30 Mar 2008, 20:44

Neco predevsim pro Lubose, aby uz konecne vedel, ktera bije.
http://www.mvcr.cz/sbirka/2006/sb111-06.pdf

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: moja prvá 613-3

Príspevok od užívateľa Luboš » 30 Mar 2008, 20:55

Radku budeš se divit, ale dílnou součástí, kterou v tomto případě (vozidlo na klasických RZ) nikdo nevyžaduje, ani pojišťovna, ani provozovatel, prostě nikdo.

Robo, nechci ti vnucovat své ověřené postupy, ale já když jsem si kupoval nějaké starší auto, tak jsem si napřed vždy zjistil, jak má vypadat, v jakých letech se vyrábělo atd.

Miloši, uvědomuješ si vůbec, že je to vyhláška a naprostá většina těch ustanovení se týká výhradně historických a sportovních vozidel, která nemají platný Technický průkaz a přiděleny Registrační značky?

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: moja prvá 613-3

Príspevok od užívateľa miloš » 30 Mar 2008, 20:59

Ja ano a co Ty jsi si uvedomil?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: moja prvá 613-3

Príspevok od užívateľa Luboš » 30 Mar 2008, 21:00

No sláva! :)

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: moja prvá 613-3

Príspevok od užívateľa miloš » 30 Mar 2008, 21:08

No u me to az takova slava neni,ale u Tebe by to byla velka oslava. To co jsem vlozil je informace pro vsechny a pro tebe predevsim proto , abys videl, ze se jedna o zakon. Ovsem netyka se to tvych pofidernich testaci, ke kterym nemas osvedceni.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: moja prvá 613-3

Príspevok od užívateľa Luboš » 30 Mar 2008, 21:15

Néééééééééééééééééééééééééééééééééééé! Miloši, když tam zákonodárce napíše vyhláška, tak je to opravdu vyhláška, žádný zákon...

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: moja prvá 613-3

Príspevok od užívateľa miloš » 30 Mar 2008, 21:22

Lubosi, ty jses fakt vul jak rampa.

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: moja prvá 613-3

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 30 Mar 2008, 21:33

miloš bukáček napísal:Lubosi, ty jses fakt vul jak rampa.
No sláva :-)

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Re: moja prvá 613-3

Príspevok od užívateľa radek » 30 Mar 2008, 22:33

Luboš napísal:Radku budeš se divit, ale dílnou součástí, kterou v tomto případě (vozidlo na klasických RZ) nikdo nevyžaduje, ani pojišťovna, ani provozovatel, prostě nikdo.
Já se divím pouze a jedině tomu, jak tu ve své čiré blbosti (nebo na to existuje lepší lékařský termín?) napadáš koho můžeš, v tužbě mít poslední slovo za jakoukoli cenu, a ve výsledku máš sám doma v autech mrdník, až to hezké není. Uvědom si Luboši, že takto dosti zásadním způsobem "upadá" Tvé "postavení", které si tu pracně buduješ, a co proboha budeš dělat, když se Ti zhroutí i Tvá virtuální "osobnost" za klávesnicí?

Co se týká Osvědčení, NEdílného to dokladu klubové testace pro vozidla zapsaná v klasickém registru, je povinností klubové komise jej vydat, předat a poučit o jeho nakládání s ním majitele/provozovatele předmětného testovaného vozidla. Je to totiž národní autoritou vyžadovaný doklad, na základě kterého je s přibývajícími léty kontrolován stav a původnost dotyčného historického vozidla, neboť mechanismus přetestací, používaný u vozidel zapsaných v registru historických vozidel, se při těchto klubových testacích nepoužívá. Pokud jsi tyto doklady k vozidlům neobdržel, svědčí to jednak o tom, že o průběhu a výkonu klubové testace nemáš ponětí, o povinné kontrole vozidel klubovou komisí taktéž, druhak to svědčí o tom, jaká pofidérní komise ta vozidla vůbec testovala, že Tě na tyto aspekty neupozornila. Kdoví, zda má vůbec vyškolené komisaře a platné oprávnění k testování.... a Ty nám tu budeš kázat o pokusech pojistných podvodů, či se handrkovat o opěrky nebo zrcátka.... jsi vážně těžce mimo mísu a uvědom si, že díky podporování takovéhleho "takytestování" tu po ČR jezdí nejrůznější zrůdy, proti kterým tu virtuálně tak rád bojuješ... budu se muset podívat, kdo na náchodsku takhle hrubě nedostatečně testuje vozidla a vyslat tam nějakou kontrolu....

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: moja prvá 613-3

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 30 Mar 2008, 22:40

radek napísal:
Luboš napísal:Radku budeš se divit, ale dílnou součástí, kterou v tomto případě (vozidlo na klasických RZ) nikdo nevyžaduje, ani pojišťovna, ani provozovatel, prostě nikdo.
Já se divím pouze a jedině tomu, jak tu ve své čiré blbosti (nebo na to existuje lepší lékařský termín?) napadáš koho můžeš, v tužbě mít poslední slovo za jakoukoli cenu, a ve výsledku máš sám doma v autech mrdník, až to hezké není. Uvědom si Luboši, že takto dosti zásadním způsobem "upadá" Tvé "postavení", které si tu pracně buduješ, a co proboha budeš dělat, když se Ti zhroutí i Tvá virtuální "osobnost" za klávesnicí?


Co se týká Osvědčení, NEdílného to dokladu klubové testace pro vozidla zapsaná v klasickém registru, je povinností klubové komise jej vydat, předat a poučit o jeho nakládání s ním majitele/provozovatele předmětného testovaného vozidla. Je to totiž národní autoritou vyžadovaný doklad, na základě kterého je s přibývajícími léty kontrolován stav a původnost dotyčného historického vozidla, neboť mechanismus přetestací, používaný u vozidel zapsaných v registru historických vozidel, se při těchto klubových testacích nepoužívá. Pokud jsi tyto doklady k vozidlům neobdržel, svědčí to jednak o tom, že o průběhu a výkonu klubové testace nemáš ponětí, o povinné kontrole vozidel klubovou komisí taktéž, druhak to svědčí o tom, jaká pofidérní komise ta vozidla vůbec testovala, že Tě na tyto aspekty neupozornila. Kdoví, zda má vůbec vyškolené komisaře a platné oprávnění k testování.... a Ty nám tu budeš kázat o pokusech pojistných podvodů, či se handrkovat o opěrky nebo zrcátka.... jsi vážně těžce mimo mísu a uvědom si, že díky podporování takovéhleho "takytestování" tu po ČR jezdí nejrůznější zrůdy, proti kterým tu virtuálně tak rád bojuješ... budu se muset podívat, kdo na náchodsku takhle hrubě nedostatečně testuje vozidla a vyslat tam nějakou kontrolu....
Niet čo dodať, nech žije kartel!

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 33 neregistrovaných