Strana 5 z 6

Re: Závada motoru i

Napísané: 15 Máj 2008, 20:42
od užívateľa Palo
ale to je strašné :?

Re: Závada motoru i

Napísané: 15 Máj 2008, 20:49
od užívateľa 613krakenn
pokusim sa o to ale momentalne niesom doma pri svojom pocitaci ale budem sa o to snazit---treba tam este nejake drobnosti podorabat

Re: Závada motoru i

Napísané: 15 Máj 2008, 20:49
od užívateľa 613krakenn
Palo napísal:ale to je strašné :?
-co sa ti zda take strasne???

Re: Závada motoru i

Napísané: 15 Máj 2008, 21:17
od užívateľa Palo
to tvoje triafanie naslepo. ja sa v týchto "i" motoroch nevyznam a preto neprispievam. určite je cenné to ked chce niekto poradiť ale ked je to také strielanie od pásu nemá to význam. pokial máš ale skúsenosti a vedomosti o takýchto motoroch a popíšeš sem akou cestou si prichádzal na možné poruchy Edovho auta tak sa Ti tu ospravedlním za môj zbytočný príspevok :wink:

Re: Závada motoru i

Napísané: 15 Máj 2008, 21:55
od užívateľa 12345
To 613krakenn:
Suhlasi typ motora na ktorom riesis problem a o ktorom pises s motorom ktory vidis na obrazku?

Eda ma prave taky typ motora vo svojom aute a na takom type riesi problem.....

Re: Závada motoru i

Napísané: 16 Máj 2008, 09:39
od užívateľa 613krakenn
12345 napísal:To 613krakenn:
Suhlasi typ motora na ktorom riesis problem a o ktorom pises s motorom ktory vidis na obrazku?

Eda ma prave taky typ motora vo svojom aute a na takom type riesi problem.....
Jasne ze nesuhlasi -kazdy sa moze pomylit ci nie :?: -hned po tom ako som pisal o tych zavadach som sa ospravedlnil vsetkym citajucim ze som sa zmylil :wink: -ale aj tak dakujem za upozornenie. No a ktomu uz spravnemu motoru-Ked z neho ide cierny dym tak to moze byt ze ma v prdely elektronicku jednotku,alebo tie vacky ako som uz spominal ked su ojete tak motor ma malo vzduchu a dusi sa ako to popisuje Eda. :arrow:

Re: Závada motoru i

Napísané: 16 Máj 2008, 10:02
od užívateľa 613krakenn
tak dufam ze som to tu dal ok :shock:

Re: Závada motoru i

Napísané: 16 Máj 2008, 10:53
od užívateľa D.A.
Hezký Wartburg v pozadí. Dávám plusový bod.

Re: Závada motoru i

Napísané: 16 Máj 2008, 11:49
od užívateľa 613krakenn
Tym Wartburgom si chcel co povedat??

Re: Závada motoru i

Napísané: 16 Máj 2008, 11:50
od užívateľa 613krakenn
Ja za to nemozem ze sa vtesnal do pozadia

Re: Závada motoru i

Napísané: 16 Máj 2008, 12:05
od užívateľa radek
Klid, tyto dýmící a čpící povozy jsou u D.A. velkmými oblíbenci, myslel to jen a jen dobře.

Re: Závada motoru i

Napísané: 16 Máj 2008, 12:14
od užívateľa D.A.
Tak, tak. Tatra je vzhledem k rozlišení taky pěkná. Chybějící drobnosti tam ještě přijdou po dokončení? Jinak zvenku čistá dvoječka.

Re: Závada motoru i

Napísané: 16 Máj 2008, 12:20
od užívateľa 613krakenn
Radek ja som to na prvy krat velmi dobre nepochopil. Az po tej splasenej odpovedi som na to prisiel ako si to myslel... :wink: ----D.A ano chibajuce casti uz su prichistane na namontovanie ,ale to su len drobne kozmeticke upravy interier a vsetky technicke veci su uplne new :twisted:

Re: Závada motoru i

Napísané: 16 Máj 2008, 12:26
od užívateľa D.A.
Wow! Nejvíc se mi ovšem líbí správně zvolený odstín laku. Černé tatroffky a dvoutakty, to je moje!

Re: Závada motoru i

Napísané: 16 Máj 2008, 12:43
od užívateľa 613krakenn
No neviem si nase 613stky predstavit v inej farbe ako je leskla cierna ale bo tmava zelena metaliza ---vydel som tatry s roznymi lakmi ale cierna je cierna 8)

Re: Závada motoru i

Napísané: 16 Máj 2008, 12:53
od užívateľa ondrej
no - tá chromka by po doplnení chýbajúcej bižutérie mohla byť celkom k svetu..

Re: Závada motoru i

Napísané: 16 Máj 2008, 13:54
od užívateľa 613krakenn
tak to si pis

Re: Závada motoru i

Napísané: 16 Máj 2008, 14:20
od užívateľa Lucián
Vrátil bych se k původnímu tématu:
Edo prověř, že máš správně zapojené zapalovací káble, jestli se Ti tam nešťoural nějaký vtipálek!!! Hlavně jestli jsou káble v pořádku a pálí všechny válce!!! Já měl jeden čas problém na který jsem nemohl přijít, protože ač byl kabel vadný, tak odpor jsem naměřil v pořádku.

Nepřeceňujte význam potenciometru klapky a lambda sond, bez obojího se dá docela v pohodě jezdit. To by jste se divili kolik je na tom motoru zbytečností :D .

Re: Závada motoru i

Napísané: 16 Máj 2008, 15:10
od užívateľa 613krakenn
suhlasim s tvojim nazorom o tych zbytocnostiach ale ta drviva vacsina tych dielou maju svoje opodstatnenie :wink:

Re: Závada motoru i

Napísané: 17 Máj 2008, 21:46
od užívateľa Marián Mitrík
Chlapi pripajam sa k tejto teme aj ja s mojim problemom s motorom i. Minuly rok asi po 10-tich minutach jazdy zdochlo auto z nicoho nic. Bol som nuteny ho odtiahnut na parkovisko. Po viacerych pokusoch startovania a zistovania som prisiel na to, ze motor nedostava iskru. Bolo citit z vyfuku nespaleny benzin. Auto som samozrejme odstavil a po dvoch tyzdnoch sa u nas zastavil Pyro s osciloskopom, notebookom a pokusali sme sa zistit pricinu problemu. Riadiacu jednotku vobec nenacitalo, nedalo sa z nej zistit nic. Nakoniec sme ju otvorili a skusali premerat vystupy, ci dava to co ma. Pri toceni motoru starterom vsetky charakteristiky snimacov polohy motoru boli v poriadku presne podla knihy, akurat nic na vystupe zapalovania.(vystup z gems-u do elektronickeho spinaca zapalovania). Nasledovalo vymontovanie jednotky, ktoru zobral Pyro este raz vyskusat na svojom aute, ale bezvysledne. Po podrobnejsom prezreti sme prisli na to, ze je odpaleny vykonovy tranzistor TPIC 2404KN. (prilozene fotografie)
Preto by som Vas mili kolegovia so svojimi skusenostami ak to bude mozne rad poprosil o diagnostikovanie moznej priciny, preco k tomu doslo alebo co mohlo byt pricinou odpalenia tejto suciastky.
Este chcem pripomenut, autom sa jazdilo s nefungujucimi Lambda sondami, nevykazovali ziadne napätie, motor nema hydrospojku, chladenie je napriamo ako u T 613-1,2,3 ostatne veci boli v poriadku
Momentalne jazdim s karburatormi, zatial bez akehokolvek problemu :)