Strana 1 z 1

Dielenska prirucka BN4

Napísané: 16 Dec 2007, 22:28
od užívateľa stastnytatrovak
Ahoj, mate tu niekto takuto ? Naskenovanu ? ;)
Moj bufik nadmieru dymi, jak saleny... Vidim, ze je to bud prilis bohatou zmesou, alebo preto, ze je privod vzduchu upchaty.
Bolo by ale fajn vediet, kde presne co vsetko je, a ako sa to serizuje, aby som netapal po slepom.

S pozdravom Boss

Napísané: 16 Dec 2007, 22:38
od užívateľa michal heky
Má ji Luboš na svých stránkách.

Napísané: 16 Dec 2007, 23:11
od užívateľa stastnytatrovak
Jak by povedal Borat : Very niice :D
Dakujem za tip, to potvrdzuje zase moje tvrdenie o tom, ze Lubos je velmi sikovny, treba len mat velke sebavedomie, aby sa pri nom clovek necitil hlupy ;)

Napísané: 17 Dec 2007, 12:58
od užívateľa michal heky
Nezapomeň se pak pochlubit, čím to bylo, že bufík dýmil.

Napísané: 18 Dec 2007, 22:38
od užívateľa stastnytatrovak
Samozrejme ! :)
Bola to banalita... Ten otvor v bufiku, cez ktory on saje luft, bol skoro uplne zacpany takou starou trubickou/hadickou z bohviejakeho materialu...
Takze samozrejme prilis malo vzduchu, a tympadom velmi zacernela sviecka, aj zhavicka.
Dali sme tu rurku prec, a bufik ide krasne, tepli krasne, zapina rychlo, a samozrejme ma dobeh tych cca. 2 minut. A prakticky ani nedymi 8)
Trosku sme rozmyslali, ci mu to bude vadit, ked tam ta rurka nebude, ale nevadi mu.
Nicmenej ta rurka tam urcite nebola zo srandy.. Vie niekto, aku ma funkciu ? Naozaj to tympadom nasava vzduch este lepsie, alebo ?

/Boss

Napísané: 18 Dec 2007, 23:01
od užívateľa Jerry
Mě se stalo, že větrák pro chlazení výměníku (ta vrtule na začátku) mi strhával nasávanej vzduch pro spalování a nechtělo to topit, tak tam dej aspon kousek trubky / hadičky, kerá bude koukat z obalu bufíka a bude to úplně v pohodě. Bude tak nasávat vzduch z kufru a ne z venku od ramene... (Jak to bylo řešeno původně kvůli tomu, aby nebyl velký rozdíl tlaku vzduchu sání/výfuk pro spalovací komoru.) Pokud seženeš vhodně tvarovatelnou trubičku, tak to tak opět udělej jak to bylo od výroby. Lze tam dát husí krk (ten šedivej, je odolnej proti deformacím a teplotě) úplně nahrazuje tu starou papírovou trubičku potaženou olovem... :wink:

Napísané: 18 Dec 2007, 23:02
od užívateľa stastnytatrovak
Okay, diki za postreh. Asi to tam chvilu necham, a uvidim jak to pojde. Ak to bude robit problemy, pouzijem Tvoje riesenie :)

Re: Dielenska prirucka BN4

Napísané: 04 Feb 2008, 09:07
od užívateľa Eda
Našel jsem na internetu zajímavý článek o firmě Eberspacher, historie výroby, rovněž historie působení firmy v československu a ve spojitosti s automobily tatra.

http://www.winterstory.cz/pdf/Eberspacher_broz_CZ.pdf

Re: Dielenska prirucka BN4

Napísané: 04 Feb 2008, 09:51
od užívateľa ziza
Moc zajímavé čtení :!:

Re: Dielenska prirucka BN4

Napísané: 04 Feb 2008, 11:10
od užívateľa Johnsta
Hezkej článeček :)

Re: Dielenska prirucka BN4

Napísané: 04 Feb 2008, 15:42
od užívateľa Jerry
To už sem prezentoval na TKB a i tu na TP byl dokaz. Opravdu hezká prezentace.