VN kable - americke

Technické problémy s našimi tatrovkami

Užívateľov profilový obrázok
mato
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 843
Dátum registrácie: 26 Máj 2004, 21:41
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Petrzalka
Kontaktovať užívateľa:

VN kable - americke

Príspevok od užívateľa mato » 23 Jún 2004, 09:11

Vcera som vyrval z motorora svieckove kable (cca 1,5 roka stare) aby som pozrel sviecky. A okrem toho ze niektore kable boli mastne, tak vacsina koncoviek je natrhnuta. Moze to mat vplyv na funkcnost :?:

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 23 Jún 2004, 09:33

Mozem Ti povedat len z vlastnej skusenosti -> ked som ozivoval moju specialu tak tam boli 3 koncovky natrhnute a nestartovala.., po vymene sviecok+kablov vsak naskocila a isla...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 23 Jún 2004, 10:43

Když jsem koupil svoji první chromku, tak tam byly všechny koncovky na rozdělovači ohořelé a startovala vždy! A to měl pomalu každý kábl jinou barvu. :P

Užívateľov profilový obrázok
mato
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 843
Dátum registrácie: 26 Máj 2004, 21:41
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Petrzalka
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa mato » 23 Jún 2004, 10:54

Startuje to, aj to ide. Aj tak tie kable pojdu naspat, len ich ocistim.

Užívateľov profilový obrázok
mato
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 843
Dátum registrácie: 26 Máj 2004, 21:41
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Petrzalka
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa mato » 23 Jún 2004, 10:55

Cool, uz nie som diskusny novacik :-)
etenne: fotky speciala sa daju najst kde?

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 17 Júl 2004, 09:46

Po akej dobe sa tie čierne silikáče natoľko opotrebujú, že ich treba meniť? Ja ich tam mám 2 roky a no... cca 20 000 km a stále majú dobré odpory aj keď ich ohnem ešte žiadne praskliny a to ma už neviem kto varoval že "613-kový motor žere sviečkové káble jak benzín"

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 17 Júl 2004, 16:18

mato napísal:etenne: fotky speciala sa daju najst kde?
Mato, mozno sa budes cudovat ale zatial nemam ANI JEDNU fotku mojej specialy... ale neboj coskoro to napravim. Dnes som ju opat videl u klampiara uz sa to zacina podobat na auto uz na mna aj z lavej strany pozerala (nahodoili jej svetla)... dufam ze tak do mesiaca bude hotova (najlepsie vsak do 2 tyzdnov)

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 17 Júl 2004, 20:03

Jak dlouho si myslíte, že mi na autě vydrží originální černé káble s nápisy Kablo Kladno? Počítám, že tam jsou již 22 let a 220 tis. km... :P

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 20 Júl 2004, 19:52

Neviem kolko VN kablov motor zozerie. A preco by ich mal vlastne zrat? Ak sa pokazia VN kable, je to mozno dosledok nie dobre fungujuceho VN okruhu, alebo zapalovania, alebo zlej manipulacie (ked taham za kabel a nie za koncovku). Dalsia porucha (neviem je to skor moja domnienka) by mohla znamenat, prerazenie izolacie. Potom by sa mohol znicit ten kabel. Pokial su kable ciste (niesu mastne a ja neviem co este), su dobre sviecky, ukostrenie motora, je dobra indukcka a fungujuce zapalovanie, neviem preco by sa mal ten kabel pokazit.

A popraskane gumene kryty koncoviek? Neviem, nebadam nejake zmeny. Vplyv pri vlhkom pocasi na startovanie a chod motora to moze mat.

Minule ked som menil sviecky mal som zle nasadenu koncovku na sviecke a vecer ked som sa na to pozeral, vyzeralo to ako ohnostroj.

Su to len moje nazory, ci to je tak aj v skutocnosti neviem.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 21 Júl 2004, 01:18

A to si představte, že ty káble z Kladna mají ještě takové obstarožní koncovky u svíček z takového materiálu jako je třeba pojistková skříňka - tvrdý ale křehký. Také se nasazují přímo na závit svíčky a chce to hooodně cviku to tam nasadit... :lol:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 88 neregistrovaných