bn4
no, tie papiere mam aj ja, ale neako sa s toho neviem vysomarit..na jednej strane bufika mi idu tri kable..tie pojdu asi do toho spinaca, ktory sa ovlada lankom...a na druhej strane mi trcia 2kable, jeden ide s termostatu a ten druhy ide z cerpadla...a neviem na co su tie dva kable a neviem kam mam priviest napajanie..
Je potrebne vsetky kable co ti trcia zo svorkovnic vymontovat,a zacat pekne od zaciatku podla schemy.Svorkovnice su cislovane,takze aj ked to na prvy pohlad nevyzera,celkom sa podla tej schemy da vysomarit.
Inak ak mas vozidlo s motorom chladenym kvapalinou,bude lepsie dat tam vodny bufik,ale ten zohnat za "normalny" peniaz nie je lahke
Inak ak mas vozidlo s motorom chladenym kvapalinou,bude lepsie dat tam vodny bufik,ale ten zohnat za "normalny" peniaz nie je lahke
mam trabanta, takze v aute mam vodu len v ostrekovaci
no, ja sa autam aj motorom rozumiem-som predseda bratislavskeho trabant klubu, a elektrika mi tiez nieje cudzia-som elektrikar, ale bufik vidim prvy krat v zivote...presne tomu kompletnemu prekablovaniu som sa xcel vyhnut, lebo sa mi zda ze mi nesedi vsetko podla tej schemy co je na tych strankach, ale asi budem musiet..popripade, nieste niekto z BA, kto by bol ochotny mi ukazat ten bufik namontovany v jeho aute?
no, ja sa autam aj motorom rozumiem-som predseda bratislavskeho trabant klubu, a elektrika mi tiez nieje cudzia-som elektrikar, ale bufik vidim prvy krat v zivote...presne tomu kompletnemu prekablovaniu som sa xcel vyhnut, lebo sa mi zda ze mi nesedi vsetko podla tej schemy co je na tych strankach, ale asi budem musiet..popripade, nieste niekto z BA, kto by bol ochotny mi ukazat ten bufik namontovany v jeho aute?
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
jane ze je 12V...a xcem sa opytat niekoho, v motore je zabudovany aj prerusovac na tu vysokonapetovu cievku ktora ide na sviecku, aj prerusovac na ten elektromagneticky vetil???? a maju ist s toho motora 4kable alebo len 3 ? a ake farby su to? lebo s tej schemy sa to neda vidiet, je to moc zle naskenovane na taketo detaily....dakujem
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
kontakt:
ondrej.ertl@gmail.com
ondrej.ertl@gmail.com
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
No nepokoušej se mi tu tvrdit, že toho trabanta máš taky na plyn?? Protože mít v autě zabudovanej plyn pouze pro vytápění je pěkně drahý, benzínu to zbaští 2-6 dcl za hodinu. A ty otázky k funkci, čerpadlu a řízení pokládáš, jako by si měl doma BN4/1 BN4 má čerpadlo po zapnutí topení (ne větrání) v provozu pořád, Regulační vendil je řízen termostatem za výměníkem.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 51 neregistrovaných