Strana 3 z 4

Napísané: 25 Okt 2007, 08:30
od užívateľa Mojžo
Aký kravál??? :shock:

Som divný alebo čo? Moja T613 je tichučká jak cyp, viacmenej tam počujem iba ventilátor a pod plynom v nízkych otáčkach jemné taf taf taf (čo je super) a v otáčkach aj počujem tlmené hrmenie, ako má správny V8 mať. Šalene

Napísané: 25 Okt 2007, 08:41
od užívateľa Štěpán---
Nedávno jsem vezl tatrou kámoša co má citroen XM s 3,0 V6 a říkal jak tatra krásně hučí. V citroenu motor neslyší.

Napísané: 25 Okt 2007, 08:55
od užívateľa Mojžo
Tatra má perfektný zvuk, kde aké prestížne športové auto by sa zaňho nemuselo hanbiť. čo hanbiť, chceli by mať taký zvuk.

Tatrazvuk je na bomby. Len teraz sa neviem rozhodnúť čo znie lepšie, či 603 alebo 613. Tatry sú super

Napísané: 25 Okt 2007, 08:58
od užívateľa ondrej
Raz som viezol v Tatre 613-4 kamaráta (Mecsi-ho), ktorý bol veľmi sklamaný, ako slabo je počuť motor, až raz pri prebiehaní, keď som motor vytočil asi na 4tis. sa spokojne zamrvil a že vraj už ho trocha počuje a že takto nejako si to predstavoval, ale mohlo by ho byť počuť aj viac...

Napísané: 25 Okt 2007, 09:06
od užívateľa Mojžo
Každý si to želá kus viac. Ondrej však si z veľkého mesta, všimni si ľudí v mojom veku, že oni by najradšej mali holú rúru od výfukových ventilov von nech to huláka koľko vládze.
...a potom ako začnú to auto fakt užívať aktívne tak to dávajú preč lebo zistili že z Košíc do Prešova im narástla hlava na veľkosť medicimbalu :D :D

Tiché je dobré, ale je dobré to charakteristické taf taf taf keď ide Tatrovka okolo zvodidiel, máme stiahnuté zadné okná trošičku a počuť to. Šalene!

Napísané: 25 Okt 2007, 09:10
od užívateľa ziza
Romane, prosím promiň, že jsem nereagoval a nepoděkoval ti hned. Já jsem teď dost časově zalískaný a i když je Bernolákovo skoro za rohem, nějak mi výlet za tebou nevychází. První pomoc mně už slíbil na sobotu Ladis, tak jestli se nám podaří můj výfuk sundat, tak bych ti ten šrot s dovolením přivezl a oprava by už tak nespěchala. Děkuju ti moc za ochotu a vůbec... :wink:

Radku, ty přece dobře víš, že do ruky rád beru a otáčím jen klíčem v zapalování a lze-li, tak zásadně s ničím nelaboruju. Leda tak v duchu nebo tady na netu. Ale jestli mně Roman zhotoví tlumič bytelně a trvanlivě, tak ty tvoje krásné spirály na něj vlastnoručně namontuju. :D

Ondreji, jak to tady sleduješ, jistě jsi pro moji účast v sobotu v Blave již odvodil správný závěr. Škoda, byli jsme nachystaní... :cry:

D.A. Rád se projdu podzimní trávou na tvé zahrádce a z trávníku ti vysbírám trochu toho nebetpečně zavazejícího kovu... ale nejdřív tak ve třetí dekádě listopadu.

Moji milí stryci, ach jo, měl bych asi vyklopit, proč najednou tolik rozruchu kolem jednoho děravého výfuku, že? :shock: Tak tedy: Mary Loo by mi měla 16.listopadu přivézt nevěstu. 8)

Napísané: 25 Okt 2007, 11:22
od užívateľa Roman Maďar
Ziza, ako som napísal, kludne privez, uvidíme čo sa dá s ním porobiť

Napísané: 25 Okt 2007, 13:16
od užívateľa ladis
ziza napísal:Tak tedy: Mary Loo by mi měla 16.listopadu přivézt nevěstu. 8)
Éééch!?! :shock: No teda :!:

Napísané: 25 Okt 2007, 14:07
od užívateľa radek
Až mi padla čelist strécu, a jsi si jist, že výfuk je to jediné co je třeba do 16.11. vyřešit? :wink:

Napísané: 25 Okt 2007, 14:27
od užívateľa Jerry
Mojžo napísal:Tatrazvuk je na bomby. Len teraz sa neviem rozhodnúť čo znie lepšie, či 603 alebo 613. Tatry sú super
Když porovnám verzi s tlumičema, tak boduje 613, pokud poslouchám motory bez tlumičů, tak dávam pšednost zásadně 603 :lol:

Napísané: 25 Okt 2007, 15:29
od užívateľa Stevo
radek napísal:Pysta: původní řešení je úplně nanic, pouze působí další zbytečný hluk. Konstruktéři se tehdy zřejmě nechali příliš unést konstrukcemi výfukových systémů závodních motorů, kde se správným posloupným pospojením vývodů od jednotlivých válců dociluje lepšího vyprazdňování. Bohužel vyjma kraválu to u T613 jiný přínos nemá, konekonců byla to první věc, kterou z toho motoru britští motoráři (M. Berry z Lotusu) vyhodili a vyrobili společný svod ze všech 4 válců, končící logickou přírubou na šrouby, nikoli "sadou" hladkých trubek navzájem v chaotické poloze, jak se je povedlo svařit a naohýbat....
Ved presne na to som poukazoval. Tomu rachotu tam vzadu je uplne jedno ci ma 8-4-2-2 alebo 8-2-2 alebo bars aj 8-7-6-5-4-3-2-1.
Motor 613 uhucany je, a kto si to nevie prisputit nech si to nepripusta. Kazdopadne mam ten zvuk rad, denne by som s tym ale jazdit nemohol.

Napísané: 26 Okt 2007, 06:45
od užívateľa D.A.
A já denně bez toho nemůžu být... Odkopávám se :-P

Napísané: 26 Okt 2007, 20:44
od užívateľa stastnytatrovak
Tiez v zivote nepochopim, ako moze dakto tvrdit, ze Tatra je prilis hlucna !? :shock:
Ved to je zvuk jako z neba :D
Mne by nevadilo, keby bol este dunivejsi, jako velke americke V8 :oops:

Napísané: 26 Okt 2007, 21:00
od užívateľa kovoo
už sa na tom zvuku usilovne pracuje :x

Napísané: 26 Okt 2007, 21:48
od užívateľa Luboš
Tatra je na dnešní poměry příliš hlučná a nemusí to ani nikdo tvrdit, to se dá exaktně změřit.

Napísané: 26 Okt 2007, 23:11
od užívateľa kovoo
Luboš: pravda to :wink:

Napísané: 27 Okt 2007, 06:37
od užívateľa Palo
Myslím že vela hluku vychádza s motora ako takého, takže akokolvek tiché výfuky to moc nestíšia.

Napísané: 27 Okt 2007, 10:13
od užívateľa Štěpán
co furt chcete od ±30 let staré konstrukce???
Mně se kravál který 613 vydává líbí.

Re: Opět problém - tlumič výfuku

Napísané: 02 Feb 2010, 21:47
od užívateľa Zdicho
No a jak to teda nakonec celé dopadlo...?


Oženil se ten Ziza?

Re: Opět problém - tlumič výfuku

Napísané: 28 Aug 2010, 19:52
od užívateľa Mux
Nevíte někdo kde bych sehnal tlumič výfuku na chromku, nový nebo zánovní + prahové lišty také na chrom (laminátové nebo plechové)