Nezavisle topení

Technické problémy s našimi tatrovkami

Užívateľov profilový obrázok
Marek Křestan
Diskutujúci
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 22 Máj 2007, 21:42
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko:
Kontaktovať užívateľa:

Nezavisle topení

Príspevok od užívateľa Marek Křestan » 29 Sep 2007, 22:05

Zravim všechní Tatrovaky mam takovej dotaz jake mate zkušenosti s topeni tatry 613-1--2-3 děkuji všem Marek

Užívateľov profilový obrázok
ziza
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 426
Dátum registrácie: 12 Máj 2007, 10:56
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ziza » 29 Sep 2007, 22:38

No pro začátek snad jen dvě slova: naprosto úúúžasné! Rádi všichni odpovíme, ale co bys jako rád věděl? Těžko se asi ty zážitky budou formulovat .... je to jak s popisem orgasmu, víš? :wink: :roll:

Užívateľov profilový obrázok
Mgr.Petr Naszrával
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 325
Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó
Bydlisko: Poklička

Príspevok od užívateľa Mgr.Petr Naszrával » 30 Sep 2007, 00:01

ziza napísal: .... je to jak s popisem orgasmu, víš? :wink: :roll:
Který ovšem u vás Tatrovkářů dokáže vyvolat už jen zvuk a vibrace v prosezené sedačce vašich plííínových vosum válců, pyčo.
Jo a zízo, dozvěděl jsem se, že kopíruješ moje štítky, a podloudnou obálkovou metodou je prodáváš, čím snižuješ zisk mé ®.
Zvažuji, že na tebe podám trestní oznámení za ušlý zisk, a poškozování obchodní značky! Máš 42,5 hodiny na to, aby jsi všechny plagiáty stáhl z prodeje.
Jo jinak k tématu, musíš tam mít BENCÍN aby Ti to topilo.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 30 Sep 2007, 01:13

Zkušenosti jsou vesměs dobré, ani při -20°C jsem neumrzl... :lol:

Užívateľov profilový obrázok
martin 603
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 58
Dátum registrácie: 15 Nov 2004, 14:40
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa martin 603 » 30 Sep 2007, 10:18

ja mam skusenost taku, ze toto leto som prenocoval v mojej 613-2 a rano som sa zobudil so zacmudenymi oknami, oblecenim a podobne. esteze som v noci otvaral okienko.. viete mi niekto povedat, odkial najcastejsie moze unikat spaleny vzduch alebo aky iny problem by to mohol byt? ked kurim, je v aute dost citit exhalaty. dik.

Užívateľov profilový obrázok
Marek Křestan
Diskutujúci
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 22 Máj 2007, 21:42
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko:
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Marek Křestan » 30 Sep 2007, 10:32

a co všechno na tom topeni kontrolujete jake jsou starosti . Naše bývala tatrovka topila pěkně ale topeni hrozne kouřilo . někdo mě říkal ze je lepši koupit nova nezávisle topeni tak nevím děkuji Marek

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Jerry » 30 Sep 2007, 11:13

Martine, u tvýhotopení asi bude propálenej výměník, jinak se tak moc kouře dovnitř nedostane.

Marku, pro mě starosti skončily, když sem si topení vytahnul z auta, rozebral ho do šroubku, vyčistil, seřídil (podle návodu výrobce... je to zde na stránkách) a vrátil z5 do vozu. To, že ti moc kouří, je způsobeno bohatou směsí: buď moc benzínu, nebo málo vzduchu, takže stačí seřídit a topíš dál... :lol: pokud to bude málo hřát, tak máš zakarbonovanej výměník a všechno teplo Ti uteče výfukem...
Pokud si chceš den-dva hrát, tak to rozeber, atd... a pokud si na to netroufneš směle do vyhození 40tKč za jeden novej bufík... :lol:

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Príspevok od užívateľa D.A. » 01 Okt 2007, 10:42

Možná by pomohlo tu noc projezdit a nestát na místě ;-).

zíza.

Príspevok od užívateľa zíza. » 01 Okt 2007, 16:12

Mgr.Petr Naszrával napísal:
ziza napísal: .... je to jak s popisem orgasmu, víš? :wink: :roll:
Který ovšem u vás Tatrovkářů dokáže vyvolat už jen zvuk a vibrace v prosezené sedačce vašich plííínových vosum válců, pyčo.
Jo a zízo, dozvěděl jsem se, že kopíruješ moje štítky, a podloudnou obálkovou metodou je prodáváš, čím snižuješ zisk mé ®.
Zvažuji, že na tebe podám trestní oznámení za ušlý zisk, a poškozování obchodní značky! Máš 42,5 hodiny na to, aby jsi všechny plagiáty stáhl z prodeje.
Jo jinak k tématu, musíš tam mít BENCÍN aby Ti to topilo.

Užívateľov profilový obrázok
Mgr.Petr Naszrával
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 325
Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó
Bydlisko: Poklička

Príspevok od užívateľa Mgr.Petr Naszrával » 01 Okt 2007, 22:09

zíza. napísal:
Mgr.Petr Naszrával napísal:
ziza napísal: .... je to jak s popisem orgasmu, víš? :wink: :roll:
Který ovšem u vás Tatrovkářů dokáže vyvolat už jen zvuk a vibrace v prosezené sedačce vašich plííínových vosum válců, pyčo.
Jo a zízo, dozvěděl jsem se, že kopíruješ moje štítky, a podloudnou obálkovou metodou je prodáváš, čím snižuješ zisk mé ®.
Zvažuji, že na tebe podám trestní oznámení za ušlý zisk, a poškozování obchodní značky! Máš 42,5 hodiny na to, aby jsi všechny plagiáty stáhl z prodeje.
Jo jinak k tématu, musíš tam mít BENCÍN aby Ti to topilo.
:?:

Užívateľov profilový obrázok
Marek Křestan
Diskutujúci
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 22 Máj 2007, 21:42
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko:
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Marek Křestan » 13 Okt 2007, 22:02

Zdravim jo jakou ma to topeny spotřebu

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 13 Okt 2007, 22:49

0,2-0,63 l/hod.

Užívateľov profilový obrázok
ziza
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 426
Dátum registrácie: 12 Máj 2007, 10:56
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ziza » 28 Okt 2007, 10:30

Milí rádcové, už zase mám dotaz: na kolik °C má být nastavený termostat u BN4/1 co odpojuje žhavení? Na 40°C ?
A co pojistka přehřátí? Dá se někde koupit? :? Už se někomu bufík přehřál?

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Jerry » 28 Okt 2007, 20:42

Ano Zizo doběh je na 40°C a pojistku přehřátí pouze očisti a předehni ta by měla vybavit přibližně kolem 130°C (teď sem to nenašel, ale někde sem to četl, nemam s sebou všechy příručky...) Nad těch 130 se v běžnym provozu nepřehřeje, pouze pokud se zanese sání nebo ucpe výdech v prahu a to se snad ještě nikomu nestalo...

O prodeji náhradních dílů netušim, občas se najdou věci v inzerci...

Užívateľov profilový obrázok
ziza
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 426
Dátum registrácie: 12 Máj 2007, 10:56
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ziza » 29 Okt 2007, 08:23

Díky, Jerry. Přepnutí termostatu jsem v časové nouzi musel už včera dopolko nastavit jen zkusmo na cca 30 sec po zapálení plamene, dobíhá pak asi dvě a půl minuty. Snad to bude OK, už je nad ním zpátky bandaska na LPG.

Pojistka přehřátí (ta mrcha!) vykazovala zajímavou závadu: nedlouho po zapálení plamene vypínala a pouhé přihýbání bimetalu se neosvědčilo. Po přeměření přechodového odporu mezi stříbrným kontaktem a bimetalovým páskem byla shledána hodnota cca 6 ohmů :shock: a výkonová ztráta zřejmě stačila k ohřevu a ohýbání bimetalu. Opraveno :?: opatrným přilisováním (kombinačky, kladivo) kontaktu.

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Jerry » 29 Okt 2007, 16:19

Ano Zizo, na odborný opravy vozů Tatra, je mnoho nářadí, ale 2 kusy sou grunt: kladivo a kombinačky :twisted:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných