T613 - LPG
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
To víš Roberte, jdeš kupovat auto, jsa nevybaven patřičnými znalostmi a zkušenostmi, nikoho si s sebou nevezmeš, a takhle to dopadne.... .
Celkově to vypadá na LPG systém Lambert - Praha Troja, zejména podle toho (prasáckého) zapojení benzínové pumpy do vodního okruhu a kdovíjak zbastleného tlumiče výfuku, ve kterém se ohřívá voda. Směšovače BRC umístěné VE vzduchovém filtru jsou v pořádku. Takto instalovaný systém, zejména z hlediska ohřevu vody není proveden v souladu s oficiálními předpisy na přestavbu T613 (takže může mít vážné problémy s funkčností, které se projevují právě při používání auta) a předem Tě mohu upozornit, že objevíš-li se s touto T613 v nějaké solidní LPG firmě, buď Tě vyhodí rovnou (vzpomeň na relativně nedávný případ ICEMANA613) a nebudou s tím chtít mít nic společného, nebo v případě že s tím budou chtít něco dělat, tak to přestaví zpět na správný a fungující systém, což u Tebe obnáší nový tlumič výfuku, instalace vodního elektricky poháněného čerpadla, přestavbu vodního okruhu, vrácení benzínového systému do původního a hlavně funkčního stavu, a tak dále, nebude to sranda.......
Jo a vidím povyskočenou olejovou měrku, asi to je tak blbě seřízené na LPG, že to často práská zpátky do sání......
Celkově to vypadá na LPG systém Lambert - Praha Troja, zejména podle toho (prasáckého) zapojení benzínové pumpy do vodního okruhu a kdovíjak zbastleného tlumiče výfuku, ve kterém se ohřívá voda. Směšovače BRC umístěné VE vzduchovém filtru jsou v pořádku. Takto instalovaný systém, zejména z hlediska ohřevu vody není proveden v souladu s oficiálními předpisy na přestavbu T613 (takže může mít vážné problémy s funkčností, které se projevují právě při používání auta) a předem Tě mohu upozornit, že objevíš-li se s touto T613 v nějaké solidní LPG firmě, buď Tě vyhodí rovnou (vzpomeň na relativně nedávný případ ICEMANA613) a nebudou s tím chtít mít nic společného, nebo v případě že s tím budou chtít něco dělat, tak to přestaví zpět na správný a fungující systém, což u Tebe obnáší nový tlumič výfuku, instalace vodního elektricky poháněného čerpadla, přestavbu vodního okruhu, vrácení benzínového systému do původního a hlavně funkčního stavu, a tak dále, nebude to sranda.......
Jo a vidím povyskočenou olejovou měrku, asi to je tak blbě seřízené na LPG, že to často práská zpátky do sání......
- Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
- Kontaktovať užívateľa:
Nějak mi unikla základní myšlenka, kdy jsi se snažil zde něco zjistit a pak jdeš, koupíš nějaký bordel (beztak za 10 tkč) a ještě si stěžuješ. Jó hochu, takovou prasárnu jsem v motoru ještě nezažil. Gratuluji k novému hřebci v tvojí stáji:DRobert napísal:Tak poraď te co stím verkem kromě rady vyhoď to ven na hromadu a jezdi na benzín
dík.
Připadá mi to tak, že jsi měl auto dávno vybrané a jen jsi chtěl potvrdit, že to LPG je fakt kurňa dobrá věc.
BTW jak to auto jezdí na benzín?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Kurňa... Kde já jsem to viděl? No jistě, Adam Lipský dal na naše dobré rady a našel vhodného zoufalce. Doporučuji tvé ctěné pozornosti konkurenční phórum. A přečti si to celé, nebudeš litovat.Robert napísal:a teď pár fotek co napoví
- Robert
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 236
- Dátum registrácie: 30 Jan 2007, 18:37
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
ano tak na benzín to jede taky prachmizerně ři plném plynu to má tendenci se dusit a moc to netáhne spíše to hodně žere.
Zběžném ohledání motoru se zjistil je pár zajímavistí jako že motor je osazen karburátory EDSR bez podtlaku rozdělovač nepřipojen (myslím podtlak na rozdělovači) plynové táhlo značně vázne a vůbec je špatně seřízené.
To nejhorší ale je že na půl cesty se z motoru začal linout nepěný zvuk který přez zvýšené otáčky nebyl prve slyšet vypadá to že fest mlátí ventil
teda doufám že jen ventil naštěstí mám dva náhradní motory tak to asi prohodím abude pokoj.
Zběžném ohledání motoru se zjistil je pár zajímavistí jako že motor je osazen karburátory EDSR bez podtlaku rozdělovač nepřipojen (myslím podtlak na rozdělovači) plynové táhlo značně vázne a vůbec je špatně seřízené.
To nejhorší ale je že na půl cesty se z motoru začal linout nepěný zvuk který přez zvýšené otáčky nebyl prve slyšet vypadá to že fest mlátí ventil
teda doufám že jen ventil naštěstí mám dva náhradní motory tak to asi prohodím abude pokoj.
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Jo tak to Ladisi TAHLE T613, no na to užiju Ríšanovo oblíbené rčení - "tak to potěš koště". V tomto konkrétním případě doporučuji buď ekologickou likvidaci, nebo nový lak v reflexní červené barvě, aby ostatní účastníci provozu včas viděli blížící se nebezpečí a zmizeli z cest, nebo odstavení vraku a zahájení oprav zásadních částí...
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- Robert
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 236
- Dátum registrácie: 30 Jan 2007, 18:37
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
No tak koukám že se zas těším vaší oblibě no asi to každý berem trochu jinak je to jediná Tatra která nebyla drahá jak sviňa a přitom v ní nejsou všude díry. Dostal sem k tomu všechno možný a vrak to rozhodně není.
Má vháji tlumiče komplet to jo, motor je taky vhajzlu a ruční brzda nefunguje. jiank to ale je celkem dobrý brzdy jsou dělaný a sou fakt jedovatý.
no viděl bych to takhle :
Věšinu toho co potřebuji mám na té co zkoušela eskymácký půlobrat a pořád mě to vysjde levnějc.
Má vháji tlumiče komplet to jo, motor je taky vhajzlu a ruční brzda nefunguje. jiank to ale je celkem dobrý brzdy jsou dělaný a sou fakt jedovatý.
no viděl bych to takhle :
Věšinu toho co potřebuji mám na té co zkoušela eskymácký půlobrat a pořád mě to vysjde levnějc.
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Ani komplet nový brzdy na tatře nejsou nijak moc "jedovatý" (srovnávám s vozem Škoda Fabia), tak nevím, co s tím ten Adam za pár drobných mohl udělat...
Já osobně bych ten plyn vyrvál nebo alespoň pro nějakou minimální bezpečnost bys to měl nechat předělat na schválený systém, jak radí Radek. Naprostá většina plynařů šetří za každou cenu a na nějakou údržbu nebo opravy absolutně kašle (předchozí majitel tvé tatry byl přímo učebnicový příklad) , tak se nemůžeš divit, že ten motor bude totálně odpravený. A jistě nejen motor...
Já osobně bych ten plyn vyrvál nebo alespoň pro nějakou minimální bezpečnost bys to měl nechat předělat na schválený systém, jak radí Radek. Naprostá většina plynařů šetří za každou cenu a na nějakou údržbu nebo opravy absolutně kašle (předchozí majitel tvé tatry byl přímo učebnicový příklad) , tak se nemůžeš divit, že ten motor bude totálně odpravený. A jistě nejen motor...
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Vida, ten příspěvek už neexistuje... Měl jsem cukání jej sem okopírovat a neudělal jsem to. Další část historie tohoto vozu je ztracenaPETR 613 napísal:http://hundertgang.spc-net.cz/phpBB2/vi ... php?t=1714
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
Hergot on to někdo fakt smazalladis napísal:Vida, ten příspěvek už neexistuje... Měl jsem cukání jej sem okopírovat a neudělal jsem to. Další část historie tohoto vozu je ztracenaPETR 613 napísal:http://hundertgang.spc-net.cz/phpBB2/vi ... php?t=1714
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 39 neregistrovaných