Brzdove dosticky

Technické problémy s našimi tatrovkami

René

Príspevok od užívateľa René » 18 Apr 2005, 13:36

...myslím že tie "i,y" niesú správne ale to pointu nemení :D

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 18 Apr 2005, 13:41

Souhlasim s Radkem, Rene, uvedom si laskave, ze svymi amaterskymi upravami ohrozujes nejen sebe, coz je mi v podstate jedno, ale i ostatni lidi a veci v Tvem okoli. Tobe je to skutecne fuk? U Vas neco jako ,,ohled na ostatni" nemate?

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 18 Apr 2005, 14:29

Když znáš tak dobré lékaře René, proč ti teda nepomůžou?Mě je wurst, že z Tebe zbyde mastnej flek až to někde rozesměješ ale opovaž se vzít někoho "s sebou" . :!:

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 18 Apr 2005, 15:17

603: To hodnotis podla toho ako som jazdil na nasich zrazoch ? Vzdy to 1-2 kolecka ?

603

Príspevok od užívateľa 603 » 18 Apr 2005, 17:33

etienne...

hodnotim podla toho ze si vytocil jedna dva na plno... ze ostal po tebe len spojkovy smrad a oblak olejoveho dymu, tvoja tatra si suchala prdel o zem a na konci parkoviska prudke brzdy... delal si machry jak ti to taha a zabudol si povedat brzdam, ze kedy ti maju chladnut...

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 18 Apr 2005, 17:34

Tak to som rad, ze ostavas pri hodnoteni jazdy a nehodnotis nic ine podla 3 minut.

603

Príspevok od užívateľa 603 » 18 Apr 2005, 17:39

etienne...

jakych troch minut.. staci ked tak zabrzdis raz... nemusis to vobec absolvovat tri minuty... ale ako vidim bezvyznamna debata...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 18 Apr 2005, 19:37

René napísal:...lacné vozenie pre toto:

Ak si mám kúpiť auto za 200 000 Sk ktoré má parametre aspon ako T613 a budem s ním jazdiť tak dude mať spotrebu takú istú a nič som neušetril.
-Ak si kúpim auto za tých istých 200 000 a so spotrebou 5l/100 tak to nebude mať parametre T613.
- no a keď si kúpim T za 20 000 a k tomu BA za 180 000 tak budem mať 5000 litrov benzínu čo mi vystačí na 50 000 km, no a ten na tom TDI s 5l/100km spotrebuje ďajších 90 000 Sk na naftu tak kto má lacnejšie vozenie, čo? :wink:
No jak se to vezme, 50 000 km nic není a za 200 000 koupíš u nás tak maximálně Dacii v základní výbavě a ta 5 litrů žrát nebude... Ale pokud najezdíš hodně málo km a nevadí ti, že jezdíš zabedbaným vrakem za pár korun, tak se ti to asi opravdu na chvíli vyplatí...

Neregistrovaný

Príspevok od užívateľa Neregistrovaný » 18 Apr 2005, 20:49

No aha . Človek vás chvílu nesleduje a už si zase idete do vlasov :lol: Rozpoviem vám príbeh, možno vás pobaví a schladí. Jedného dňa mi zavolal známy, ktorý si tiež myslel, že ak chce lacné a výkonné auto, tak T613 r.v. 86 bude dobrá voľba :lol: Jeho rozčúlený hlas v telefone mi oznamoval."Roman, predstav si čo sa mi stalo , idem po dialnici tak okolo 200km/h a vybehla mi srnka.Dupol som na brzdy a teraz mám úplne tvrdý brzdový pedál.Čo to môže byť? Moja odpoveď znela ,"buď rád , že nie si tvrdý ty"! Pripomínam, že auto kúpil za pár tisíc sk a cene zodpovedal aj stav. Na svete sú všelijakí ľudkovia. :lol: Mimochodom asi o mesiac po tejto udalosti to auto rozbil na šrot.

René

Príspevok od užívateľa René » 19 Apr 2005, 08:20

603
...asi tak nejak!
Stačí len raz ak to už bolo zohriate a potom už môžeš dať disky len obrusovať alebo meniť ak už nieje čo obrúsiť.

Luboš
Tak vidíš tie autá sú ešte drahšie!
A keby tá T613 bola aj za 50 000 tak sa to oplatí lebo ja som tých 50 000 km bral ako príklad a keď to bude viac tak aj on nabehá viac a ja budem pekne dlho v pluse a nehovorím o cenách ND pre jeho nové auto.
Ja si myslím že je to tak ako hovorím a nielen ja.

Radek ty si napísal
ale opovaž se vzít někoho "s sebou" .

lebo čo? :D
Je to smiešne, už sa mi s tým vyhrážaš niekoľko mesiacov, ty tzo chceš asi privolať! Tak prosím ťa už s tým prestaň. A mimochodom keď to tu tak čítam a aj na TKB tak niesom sám čo takto občas jazdím tak si to láskavo všetko vyhľadaj a daj aj im rady, my sa potom všetci skontaktujeme a pošleme ti niečo sladké na ukľudnenie :D :D :D

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 19 Apr 2005, 10:33

Rene, tebe fakt jeste nenapadlo, ze kdyz jezdis s vrakem, ze ohrozujes ostatni?

Anebo napadlo, ale je ti to jedno?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 19 Apr 2005, 11:04

René napísal:Luboš
Tak vidíš tie autá sú ešte drahšie!
A keby tá T613 bola aj za 50 000 tak sa to oplatí lebo ja som tých 50 000 km bral ako príklad a keď to bude viac tak aj on nabehá viac a ja budem pekne dlho v pluse a nehovorím o cenách ND pre jeho nové auto.
Ja si myslím že je to tak ako hovorím a nielen ja.
To víš, že jsou několikrát dražší, ale pak mají taky několikrát levnější provoz a další výhody a ND u nového auta moc potřeba taky nejsou...

René

Príspevok od užívateľa René » 19 Apr 2005, 11:35

michal heky
ja sa o tvojej ... tiež nevyjadrujem že je to kraksňa tak sa uvedom! Ešte si to ani nevidel tak neviem podľa čoho máš ten názor? Ak z mojich príspevkov tak ja som sa k tech. stavu nikdy nevyjadroval ale vždy len ostatní a to že som to nechal tak neznamená že je to tak ako oni písali!

Luboš
...veď vieme o čo ide. Proste hádať hádať hádať aj keby som mal pravdu. Ale ešte niečo: myslíš si že nepoznám nikoho s novým autom? Tak ak si to nemyslíš tak aj ty musíš vedieť že po určitej dobe sa aj to začne kaziť a potom je to zas v prospech T613, ale nikoho neprehováram, nech si myslí že nové sa oplatí viac. Ale niektorí si to nemyslia.

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 19 Apr 2005, 11:50

Rene: No ja vychazim z toho, co rikas ty: nefunkcni tlumice, urezane pruziny, zbastlene cepy a ja nevim, co jeste.

René

Príspevok od užívateľa René » 19 Apr 2005, 12:13

...no vidíš. Tak sa zase potvrdilo čo hovorím. Akonáhle je tam moje meno tak to nikto nečíta poriadne!
Ak by si čítal tak by si vedel že sú minimálne dve T613. Jedna normálna a druhá na úpravy, a bude čoskoro aj tretia na totálnu prerábku alá Ecorra a ešte jedna na totálnu renováciu T613-chromka. A tie čapy som myslím vysvetlil jasne, ide to ale treba to urobiť poriadne.

Ja vám tu hovorím provizórne riešenia na ktoré som ťažko prišiel a vám určite v ťažkej chvíli pomôžu keď sa to nebude dať zohnať a vyslúžim si od vás len kritiku. Nezdá sa mi to moc fér. A mohli by ste niektorí pochopiť že raz sa to všetkým zíde, tak to berte ako núdzové riešenia a nie ako veci na stálo. Možno to naozaj raz bude aj na stálo keď už tie diely nebudú existovať a potom všetko na čo som prišiel bude užitočné tak to prosím tak aj berte!

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 19 Apr 2005, 13:59

René napísal:...veď vieme o čo ide. Proste hádať hádať hádať aj keby som mal pravdu. Ale ešte niečo: myslíš si že nepoznám nikoho s novým autom? Tak ak si to nemyslíš tak aj ty musíš vedieť že po určitej dobe sa aj to začne kaziť a potom je to zas v prospech T613, ale nikoho neprehováram, nech si myslí že nové sa oplatí viac. Ale niektorí si to nemyslia.
Jakmile se to začne kazit, každý normální člověk se toho zbaví a koupí si nové! Jen se podívej do bazarů, spolehlivých zachovalých aut je tam tak asi 0,01% a to nepřeháním...

Ale je fakt, že většina lidí si zatím radči pořídí nějakou rozstřelenou zahraniční ojetinu, asi jim to také připadá výhodné... O nějaké T613 dnes kromě několika desítek lidí neuvažuje nikdo...

René

Príspevok od užívateľa René » 19 Apr 2005, 15:07

...no a to je zase v prospech T613 lebo on tie peniaze neotočí bez ujmy takže zase prepláca a ja mám stále to isté auto a zase tie peniaze môžem použiť do neho :D

603

Príspevok od užívateľa 603 » 19 Apr 2005, 15:24

ale prestante... tatra... akykolvek model, vobec nieje o peniazoch... a ekonomike jazdy ci nd... ak to nechcete pochopit.. odporucam rychlo sa zbavit...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 19 Apr 2005, 15:29

No nevím, T613 (nejen ve stavu "šrot") je v dnešním provozu už tak problematické auto, že pro jeho prospěch nemluví už asi vůbec nic...

Čímpak chceš jezdit za 20 let? Tatra se ti tímhle stylem údržby xx-krát rozpadne a co potom? Tolik jich zase není a další už nikdy nebudou... :roll:

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 19 Apr 2005, 17:10

Mne je jedno koľko stojí provoz na Tatre, je to pôžitok môjho života, stojí mi to za to.

...i keď dnešným rokom začínam obmedzovať jej ničenie v everyday provoze. Uvažujem o dobrej kúpe

http://www.carsfromitaly.com/fiat/127panorama.jpg

Je to veľmi úsporné a spoľahlivé auto, navyše vnútorný priestor ponúka možnosť, že mi to auto vyrobí nejaké peniaze.
Mne je jedno čím sa prevážam. Lebo skutočne sa vozím iba v Tatre 613 (to platí aj pre T603, T87 a podobne, keby som ich mal, všakže)

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný