Ochrana Tatry proti odletujúcim kamienkom
- Marián Mitrík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 126
- Dátum registrácie: 18 Feb 2006, 20:54
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Tehelná 6, Gelnica 056 01
- Kontaktovať užívateľa:
Ochrana Tatry proti odletujúcim kamienkom
Je to ušité z koženky a na kapote to drží pomocou všitých magnetov... Drží to dobre, nemajte strach
A kamienky nemajú šancu Čo vy nato???
A kamienky nemajú šancu Čo vy nato???
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Pod koženkou se na 100% bude udržovat voda, která v zimě zmrezne a znovu povolí. Na laku se udělají dříve či později praskliny. Toto znám z vlastní zkušensti. Na střeše 603ky byl krásný lak. Jednu zimu auto uvolnilo místo v garáži nabouranému Fiatu. Děda Tatru přikryl plachtou, a na jaře se začly objevovat první praskliny, kvůli kterým se nakonec musela celá střecha přelakovat..
No každopádně své názory nikomu nevnucuji..ale takové řešení se mi nezdá jako rozumné
No každopádně své názory nikomu nevnucuji..ale takové řešení se mi nezdá jako rozumné
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Hm, dovolím si zde namítnout, že existují lidé, kteří nerozlišují svůj vozový park na zimní a letní, takže nechápu Tvou argumentaci ve stylu "nějaký ten škrábanec na laku nevadí" - to jako automaticky platí, že v zimě má auto vypadat jako odrbaná šunka? A co se týká toho mytí a praní, prakticky to tedy znamená mít tyhle fusekle minimálně dvě, aby jedna mohla být vyprána, druhá na autě a každý den je měnit jako pleny? To už vypadá spíš na denní otročinu autu než na jeho používání jako dopravního prostředku, ne? Je to úsměvný nápad, zejména od člověka, co na zimu všechny své tatry uklidí "pod seno" a vytáhne je až na jaře......D.A. napísal:Na obrazce bych se u auta na zimu z výšky vykvákal a pokud jde o slané blátíčko, předpokládám, že majitel to po každé jízdě sundá, auťák poumývá a fusekli doma vypere. Je tak?
Radku, neříkej, že jsi neodhalil nadsázku . Pokud jde o mé senování téček, tak všeho do času. A o těch odrbaných šunkách ve vztahu k přední hraně kapoty jsem zrovna včera při jízdě meditoval. Myslím, že si za to z 95% může majitel sám - vinou svého jízdního stylu. Pokud se nebude za každou cenu lepit na auta před sebou a snažit se předjet, když to nejde, ty kamínky se tam nemají jak dostat. Od protijedoucích vozů je to velice vyjímečné. Co vy na to, zimní závodníci?
Jinak ano, moje vyloženě zimní auto ať klidně občas vypadá šunkově odrbaně. Při vatanenovském stylu se stejně sem-tam nějaká ta výměna plechařiny v servisní zóně skousnout musí. Co bych jinak odpověděl, až se mě jaro zeptá: "Co jsi dělal v zimě?"
Jinak ano, moje vyloženě zimní auto ať klidně občas vypadá šunkově odrbaně. Při vatanenovském stylu se stejně sem-tam nějaká ta výměna plechařiny v servisní zóně skousnout musí. Co bych jinak odpověděl, až se mě jaro zeptá: "Co jsi dělal v zimě?"
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
Radek:..."To už vypadá spíš na denní otročinu autu než na jeho používání jako dopravního prostředku, ne?" ono samo používanie 613 v zime je docela zotročujúce....
Podla mňa je to lepšie než nič, detto v tom kraji ... voda a sneh sa za plieskanice na kapote drží tak či tak(kto jazdil za silného sneženia, mohol na prednom čele vidiet podobný útvar ako na romanovej amerike, len sneh zakríva aj všetky svetlá, z ktorých zostanú len také malé malé "xenony" ...podla mna by stačilo dat pod farbu základ a plnič v príslušnom odtiene vozidla.... a poriadne to nalakovast... alebo podprípade na celú prednú čast vozidla dat špeciálnu priehladnú fóliu...
Podla mňa je to lepšie než nič, detto v tom kraji ... voda a sneh sa za plieskanice na kapote drží tak či tak(kto jazdil za silného sneženia, mohol na prednom čele vidiet podobný útvar ako na romanovej amerike, len sneh zakríva aj všetky svetlá, z ktorých zostanú len také malé malé "xenony" ...podla mna by stačilo dat pod farbu základ a plnič v príslušnom odtiene vozidla.... a poriadne to nalakovast... alebo podprípade na celú prednú čast vozidla dat špeciálnu priehladnú fóliu...
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Maxono
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 688
- Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
- Kontaktovať užívateľa:
Tá dečka na kapote, čistý custom style. A ako nič, ale Tatra bola kedysi dávno tiež navrhnutá tak, aby sa s ňou mohlo jazdiť celý rok. Preto neverím, hoci Tatru nemám, že jedna zimná sezóna spraví na prednom čele také problémy, ako tvrdíte. Stačí to naleštiť nejakým obyčajným voskom ako to robí môj otec už pár rokov, a auto musí zostať v pohode.
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Co to je proboha za blbost? Věc vyrobená ke konkrétnímu účelu je zotročována tím, že je k němu používána? Boha jeho, ať kouříš nebo piješ cokoli divného, včas toho nech.....MarekK napísal:Radek:..."To už vypadá spíš na denní otročinu autu než na jeho používání jako dopravního prostředku, ne?" ono samo používanie 613 v zime je docela zotročujúce....
- Marián Mitrík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 126
- Dátum registrácie: 18 Feb 2006, 20:54
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Tehelná 6, Gelnica 056 01
- Kontaktovať užívateľa:
Chlapi, tú ochranu kapoty dávam na auto len pred nejakou dlhšou jazdou, a tá kapota je čerstvo nalakovaná, a nakonzervovaná, takže hrdza by sa nemusela objaviť... Po jazde to dávam dole, a zaberie mi to pol minúty
Zoberte si situáciu, keď potrebujete nejaké auto idúce pred vami obehnúť a na zasolenej ceste to s kamienkami len tak šuchoce. Všimol som si, že niektoré nové autá napríklad nemajú vôbec namontované zásterky...
Môj "systém" tak aspoň trochu ochráni lak na čele a kapote....
Zoberte si situáciu, keď potrebujete nejaké auto idúce pred vami obehnúť a na zasolenej ceste to s kamienkami len tak šuchoce. Všimol som si, že niektoré nové autá napríklad nemajú vôbec namontované zásterky...
Môj "systém" tak aspoň trochu ochráni lak na čele a kapote....
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
ale ale radku.... pozhrnovat cca 10cm snehu z 613ky je makačka pre otroka...jasne, že za pomoci turbopáčky naštartuješ, a pustíš bufov, čo po tolkom behaní na mráze nebudeš ani potrebovat, čo budeš taký spotený... ale aby sa aspon nemlžilo,( len aby si v polovici cesty nemusel íst otrocky do kufra)... a potom "sa zapreš" aby si stúpil na spojku... a potom ked sa rozídeš a náhodou musíš brzdit tak na prístrojovke nebliká žiiadna kontrolka (abs), ale autu pred tebou bliká...a ty sa stým niečo snažíš urobyt ako otrok... tak odbrzdíš, a uhneš do priekopy... a potom je to tiež otročina... potom ta už vobec nezaujímajú nejaké kamienky na čelnej maske....
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Mně se s tatrou v zimě nejezdilo nijak špatně, i ty rychlostní průměry byly na sněhu vyšší než se škodovkou, kde se pořád v kopcích zapíná ASR a auto zbytečně zpomaluje. ABS mně tam taky nikdy nechybělo, spojka vždy fungovala. Akorát mně párkrát při -20°C trochu vadilo tuhé řazení (chromka má v převodovce 90ku olej), ale jinak v pohodě. Spíš mně je těch aut už líto, všude samá sůl a špína, někde se pořád ještě sype škvárou nebo i štěrkem a to už na tom autě nějaké šrámy zanechá. Minimálně ty chromy se musí pravidelně ošetřovat a na to není čas ani nálada a těch důvodů pro konfekční auto na zimu je víc...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 33 neregistrovaných