To snad nééé
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- čadík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
- Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB - Bydlisko: matka měst
- Kontaktovať užívateľa:
Nic by se pro mnoho lidí nezměnilo.ondrej napísal:A čo by to zmenilo na veci, ak by sa akási organizácia v Čechách rozhodla, že ako veterány budú uznané iba vozidlá do r.v. 1975?
Ak niekto chce vlastniť T613 preto, že sa mu páči a považuje ju za zaujímavú, nepotrebuje k tomu snáď žiadne oficiálne "požehnanie" AKHV...
Leda, že by nebožák vlastník měl Tatru (z úsporných důvodů předchozích majitelů) odhlášenou (znovu nejde přihlásit) a ač by ji řádně zrepasoval do původního stavu z výroby, přesto by si již nikdy na silnicích nezajezdil: poslední možnost - veteránské značky- by byla jen na auta do r.v. 1975 V takovém případě by se taková auta hromadně vyvážela do zahraničí, kde by je bez problémů zaregistrovali...
(Auta snad máme proto, aby alespoň občas vyjela vlastní silou a tím nám udělala největší radost, ne?)
- JiF
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 07 Mar 2006, 17:33
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57A
Tatra 97 - Bydlisko: Ceske Budejovice, CZ
- Kontaktovať užívateľa:
Ahoj pánové,
zkuste lépe číst a nenapadejte AKHV za něco, co nedělá.
Na stránkách AKHV je upozornění, že někdo jiný usiluje o prosazení limitu 30 let stáří pro definici statutu historického vozidla.
Tuto snahu mají někteří představitelé Federace klubů historických vozidel ČR (dále jen FKHV ČR). Ve zmíněném článku je to informace o panu Drbohlavovi.
Pro dokreslení - FKHV ČR je v Čechách národní organizace, která mj. spolupracuje s Ministerstvem dopravy na přípravě a zajišťování podmínek testací a provozu historických vozidel. Z toho vyplývají i zvláštní registrační značky, jejich užití, slevy na povinném ručení.....
Snaha o prosazení limitu věku 30 let vychází z Bruselu a je na jednotlivých státech, jak rychle, kdy a zda vůbec přejdou ze stávajícího limitu 25 let stáří vozidla na něco jiného.
AKHV (http://www.akhv.cz) usiluje o zachování limitu 25 let a do budoucna chce spolupracovat na přípravě postupného přechodu na prodloužení limitu tak, aby skokově nedošlo k přeskočená některých ročníků.
Jirka Franc
zkuste lépe číst a nenapadejte AKHV za něco, co nedělá.
Na stránkách AKHV je upozornění, že někdo jiný usiluje o prosazení limitu 30 let stáří pro definici statutu historického vozidla.
Tuto snahu mají někteří představitelé Federace klubů historických vozidel ČR (dále jen FKHV ČR). Ve zmíněném článku je to informace o panu Drbohlavovi.
Pro dokreslení - FKHV ČR je v Čechách národní organizace, která mj. spolupracuje s Ministerstvem dopravy na přípravě a zajišťování podmínek testací a provozu historických vozidel. Z toho vyplývají i zvláštní registrační značky, jejich užití, slevy na povinném ručení.....
Snaha o prosazení limitu věku 30 let vychází z Bruselu a je na jednotlivých státech, jak rychle, kdy a zda vůbec přejdou ze stávajícího limitu 25 let stáří vozidla na něco jiného.
AKHV (http://www.akhv.cz) usiluje o zachování limitu 25 let a do budoucna chce spolupracovat na přípravě postupného přechodu na prodloužení limitu tak, aby skokově nedošlo k přeskočená některých ročníků.
Jirka Franc
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 57 neregistrovaných