To snad nééé

Technické problémy s našimi tatrovkami

Užívateľov profilový obrázok
PETR 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 632
Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
Kontaktovať užívateľa:

To snad nééé

Príspevok od užívateľa PETR 613 » 31 Okt 2006, 10:45


michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 31 Okt 2006, 11:21

to jsou zase výblitky AKHV s tím ych si hlavu nelámal... :roll:
Na autoklubu čr je ticho po pěšině....

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 31 Okt 2006, 13:05

Ten příspěvek je skoro rok starý...

Užívateľov profilový obrázok
PETR 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 632
Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/
Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa PETR 613 » 31 Okt 2006, 13:13

Luboši ja jen chtěl zjistit jak to nakonec dopadlo,jestli ma někdo nějaké info a tak :) Pokuď je to pasé tak nic.....

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 31 Okt 2006, 13:35

Každé malé dítě musí vidět, jaká je to pitomost, tak se tím snad nikdo vážně nezabýval...

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 31 Okt 2006, 13:42

A čo by to zmenilo na veci, ak by sa akási organizácia v Čechách rozhodla, že ako veterány budú uznané iba vozidlá do r.v. 1975?
Ak niekto chce vlastniť T613 preto, že sa mu páči a považuje ju za zaujímavú, nepotrebuje k tomu snáď žiadne oficiálne "požehnanie" AKHV...

Užívateľov profilový obrázok
čadík
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 357
Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB
Bydlisko: matka měst
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa čadík » 31 Okt 2006, 15:17

ondrej napísal:A čo by to zmenilo na veci, ak by sa akási organizácia v Čechách rozhodla, že ako veterány budú uznané iba vozidlá do r.v. 1975?
Ak niekto chce vlastniť T613 preto, že sa mu páči a považuje ju za zaujímavú, nepotrebuje k tomu snáď žiadne oficiálne "požehnanie" AKHV...
Nic by se pro mnoho lidí nezměnilo.
Leda, že by nebožák vlastník měl Tatru (z úsporných důvodů předchozích majitelů) odhlášenou (znovu nejde přihlásit) a ač by ji řádně zrepasoval do původního stavu z výroby, přesto by si již nikdy na silnicích nezajezdil: poslední možnost - veteránské značky- by byla jen na auta do r.v. 1975 :roll: V takovém případě by se taková auta hromadně vyvážela do zahraničí, kde by je bez problémů zaregistrovali...
(Auta snad máme proto, aby alespoň občas vyjela vlastní silou a tím nám udělala největší radost, ne?)

Užívateľov profilový obrázok
JiF
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 111
Dátum registrácie: 07 Mar 2006, 17:33
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57A
Tatra 97
Bydlisko: Ceske Budejovice, CZ
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa JiF » 31 Okt 2006, 15:58

Ahoj pánové,
zkuste lépe číst a nenapadejte AKHV za něco, co nedělá.
Na stránkách AKHV je upozornění, že někdo jiný usiluje o prosazení limitu 30 let stáří pro definici statutu historického vozidla.
Tuto snahu mají někteří představitelé Federace klubů historických vozidel ČR (dále jen FKHV ČR). Ve zmíněném článku je to informace o panu Drbohlavovi.

Pro dokreslení - FKHV ČR je v Čechách národní organizace, která mj. spolupracuje s Ministerstvem dopravy na přípravě a zajišťování podmínek testací a provozu historických vozidel. Z toho vyplývají i zvláštní registrační značky, jejich užití, slevy na povinném ručení.....

Snaha o prosazení limitu věku 30 let vychází z Bruselu a je na jednotlivých státech, jak rychle, kdy a zda vůbec přejdou ze stávajícího limitu 25 let stáří vozidla na něco jiného.
AKHV (http://www.akhv.cz) usiluje o zachování limitu 25 let a do budoucna chce spolupracovat na přípravě postupného přechodu na prodloužení limitu tak, aby skokově nedošlo k přeskočená některých ročníků.
Jirka Franc

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 57 neregistrovaných