Motor T 613

Technické problémy s našimi tatrovkami

B.Kubík

Motor T 613

Príspevok od užívateľa B.Kubík » 22 Aug 2006, 11:59

Prosím poraďte mi,mám v autě motor T613 E1 s karburátory SEDR,bude to normálně fungovat,co s regulací předstihu,zapojit-nezapojit.Byl mezi motory E1 a E1/I podstatný rozdíl?

Děkuji

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 22 Aug 2006, 12:35

Motory jsou naprosto totožné, "/I" označuje pouze jiný stálý převod v rozvodovce zadní nápravy, který u této verze činí 3,159. Vzhledem k současně užívanému náhradnímu palivu pro motory 613, a to BA95 (na který nebyly konstruovány) velmi doporučuji druhou regulaci předstihu, tedy podtlakovou, zapojit.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 22 Aug 2006, 13:30

Okrem toho mali motory E1/I chudobnejšie nastavenú zmes 1 stupňa v karburátoroch (vzdušník 1. stupňa 200 namiesto 180 u motorov E1), čo si vyžiadalo o.i. zavedenie výkonnejšieho predohrevu nasávaného vzduchu od zberných výfukových potrubí. Skoro všetky motory E1 však už boli v prevádzke takto upravené.
Aj tak súhlasím s Radkom, že podtlaková regulácia môže byť len na prospech a dobre je ju zapojiť.

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 22 Aug 2006, 18:34

2 prispevky o s1203 som presunul do temy obecna diskusia.

LINK: http://www.tatraportal.sk/forum/viewtopic.php?t=1751

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 28 neregistrovaných