Pár dotazov
- sqad
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 166
- Dátum registrácie: 18 Feb 2006, 16:42
- Tatry, ktoré vlastním: T603 r.v. 75
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Pár dotazov
ahoj, mal by som na vás pár otázok...
- jedna je viacmenej rečnícka, ale máte niekto na tatre lak, ktorý je vyrobený na slovensku? myslím tým napr. CARLUX z chemolaku.
sú nejaké firmy, ktoré namiešajú presný odtieň farby tak že ho naskenujú, ak by som im tam doniesol nejaký napr. už nalakovaný predmet?
- ďalej pred lakovaním budem musieť dať dolu sklá (čelné a zadné delené) podľa možnosti tak aby som nezničil ani sklá ani tesniace gumy - s novými nestvrdnutými to ide asi relatívne ľahko, ale ak už majú nejaký vek... máte na to nejaké ,,grify" alebo bude najlepšie predsalen gumy rozrezať? robí mi to trochu obavy, lebo som to nikdy predtým nerobil...
- jedna je viacmenej rečnícka, ale máte niekto na tatre lak, ktorý je vyrobený na slovensku? myslím tým napr. CARLUX z chemolaku.
sú nejaké firmy, ktoré namiešajú presný odtieň farby tak že ho naskenujú, ak by som im tam doniesol nejaký napr. už nalakovaný predmet?
- ďalej pred lakovaním budem musieť dať dolu sklá (čelné a zadné delené) podľa možnosti tak aby som nezničil ani sklá ani tesniace gumy - s novými nestvrdnutými to ide asi relatívne ľahko, ale ak už majú nejaký vek... máte na to nejaké ,,grify" alebo bude najlepšie predsalen gumy rozrezať? robí mi to trochu obavy, lebo som to nikdy predtým nerobil...
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Vlani na jeseň som odstrojoval T603 z rolu 1960 a podla môjho odhadu , okná čo tam boli nedemontoval nikto najmenej 20 rokov. Napriek tomu som ich zhodil bez poškodenia skiel , alebo gúm a stačili mi na to dva vhodne upravené skrutkovače, Ani v minulosti som nemal problémy so sklami , aj keď boli opakovane demontované a naopak.
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Velmi jednoducho, treba si upraviť dva väčšie skrutkovače tak, aby nemali ostré hrany na britoch napr jemným brúsnym kameňom, kvôli tomu , aby nerozrezali tesniacu gumu, Samozrejme najprv treba vybrať chromované lišty, ktoré slúžia ako klin. Následne treba uvolniť opatrne tesnenie okna z vnútornrj strany karosérie. Potom z vonkajšej strany opatrne uvolniť od prípadného lepidle. Ďalej v lubovolnom hornom rohu zvonka podobrať skrutkovačom, podobne ako keď sa demontuje pneumatika a zároveň z vnútra tlačiť rukou na sklo smerom von. Jeden skrutkovač nechť zasunutý v mieste podobratia, aby sa tesnenie nevrátilo zpäť. druhým skrutkovačom pomaly postupovať smerom po hornrj hrane od miesta prvého podobratia,.týmto spôsobom pokračovať aj na zvislých hranách, až kým nie je badatelná medzera medzi gumou a karosériou. spodnú hranu skla netreba uvolňovať. Pozor tesnenie má na vonkajšom obvode dve tesniace /vodiace/ lišty , nesnaž sa ich uvolniť naraz, ale postupne jednu po druhej.Po uvolnení tesnenia z troch strán, jednoduch sklo aj s tesnením vyjmeš smerom hore .Ak si na to netrúfaš, možno by bolo lepšie , keby som ti to prišiel urobiť
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 41 neregistrovaných