Jak dostat z613-ky víc výkonu?

Technické problémy s našimi tatrovkami

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 07 Jan 2006, 18:50

tomas napísal:Edo, len drobna oprava .... 4.36 by mal mat krutak okolo 380Nm. Co sa tyka prestavby na 4.5, je treba vyrobit kovanu kluku, ktora ma zdvih vacsi o 1mm. Ked som sa pytal na cenu, tak mi bolo povedane cca 40kkc.

Inak mam jeden clanocek o T700 sport (predchodca T700 coupe), kde je takyto motor a tam pisu, ze sa da objem zvacsit na konecnych 4.9l. Co je na tom pravdy, neviem.

o motoru 4,9 jsem neslyšel, kovaná klika stojí 33k nevím jestli s nebo bez DPH.
Ohledně podvozku. je dustupný HP sporting. T700 sport je 4 dv. osekaná a T700 coupé je přestavba čelně střetnutého 4dv. vozu na coupé.
HP sporting nabízí ty pružiny a tlumiče od kdy? Komu to dali na auto jako prvnímu?
Nevím jestli vůbec ten T700 sport existuje v reálu. Koluje taková ta fotka s červeným 4dv. sportem se zrcátkama z favorita, vypadá nějak sníženě, ale možná že se to auto potom přestavělo na normální T700. Ale to jsou spekulace, které by asi nejlépe potvrdil nebo vyvrátil, ing. Staroň, kupříkladu. Nebo Ríšan že?!

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 07 Jan 2006, 19:37

Jo a s tím Mk máš u 4,3 pravdu!

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 07 Jan 2006, 20:08

No nevím Edo, oni to kupé fakt nějak v roce 1996 splácali a zrcátka z favorita to taky v rámci úspor mělo. Ale asi to nebude z ničeho nabořeného, dokonce je to jediné sedmikilo s krátkým rozvorem. :)

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 07 Jan 2006, 20:24

Dockajte casu, niekedy to naskenujem.

Zatial cosi z tych clankov.
T700 sport = 1996 - kratky rozvor / 4.5l cca 302kW-8000ot, 490Nm-6800ot, 2 vetvy sania - ala ecorra / max 316 km/h / zrychlenie 5s - 100, 18s - 200km/h / pneu 245/50/15 vpredu 300/50/15 vzadu. Olejovy chladic za prednym naraznikom - olej = 14l. Aerodynamicky optimalizovane kryty prahov.

T700 coupe = 1997 - vychadza z T700 sport / tiez kratky rozvor / 4.36l cca 304kW-8000ot / max 290km/h / zrychlenie 5.2s - 100km/h / Nastavitelna tuhost perovania

Užívateľov profilový obrázok
kovoo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 316
Dátum registrácie: 30 Dec 2005, 18:37
Bydlisko: TT
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa kovoo » 07 Jan 2006, 20:30

páni o motore to je všetko pekné ale mňa by zaujímalo to s tým podvozkom :?, chcel by som vedieť :roll: aké tam použily brzdy stabilizátory tuhosť karosérie aspoň tak trocha nejaké informácia musia byť :(

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 07 Jan 2006, 20:35

kovoo, staci citat ... ake velke kotuce nacpes pri 15" diskoch?
Ecorra tam ma zavodne, keramicke ... a disky 20", do takych nacpes aj z raketoplanu, ale pri 15" diskoch si dost obmedzeny, ne?
Akurat ten podvozok mas sancu zrobit ... pri ecorre vcul zasa uplne iny ako pri hentom, kde sa vychadza z toho co spravili v 74, mozno este vzadu stabilizator, ale to netusim :)
Kasna klasika ako 613 ... ziadne vyztuhy tam myslim neboli, myslim ale ze ani nieje moc treba, pokial to neni hnile ako fras. Toto nieje favorit, co sa v zatacke zkrizi...

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 07 Jan 2006, 20:42

Jo a este tam pisali o tych spetakoch a palubky z modelu 4, vraj koli znizeniu hmotnosti :) Sedadla skrupinky ...

smejo

Príspevok od užívateľa smejo » 07 Jan 2006, 21:27

ona predstava čo tu pišete može byť ale je to dobre v urovny čo keby nemyslite :?: :?: :?:

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 07 Jan 2006, 23:12

MarkKu, já jsem nepsal, že ABS na jedno auto stojí 2M, ale že testování a uvedení do sériové výroby by stálo 2M. :!:

MECSI
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 151
Dátum registrácie: 01 Mar 2005, 15:49
Tatry, ktoré vlastním: Zatial nemám Tatru
Bydlisko: Veľké Dvorníky
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MECSI » 08 Jan 2006, 00:50

Ako keby tu bola niaká tuningová epidémia :) Som prekvapený a rád že tá téma vyvolala tolko kladných emócií a zatial skoro žiaden odpor.
Muf keď ťa zaujímajú aj niaké úvahy o tuningu 613 tak ti navrhujem pozrieť sem:
http://fortisstudio.com/tuninggate/forums/index.php
Keď sa nechceš pustiť až tak hlboko do detailov tak asi pre teba bude najlepšou cestou vyhladať Ecorra team.
Prajem vám vela úspechov, a s radosťou sledujem tému ďalej.
Mecsi

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 08 Jan 2006, 01:24

Teda, nechci nic říkat, ale na tom fóru chcíp pes... :P

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 08 Jan 2006, 13:32

Jen stručně k čemu se mi chce vyjadřovat:

- 6q převodovka v Ecorra Sport V8 (tedy v tom současném autě, co vypadá jako Ecorra Sport V8) má čelní ozubení. V kukle a přílbě to tak nevadí, ale kdo jezdí v limuzíně (Muf) či v sedanu (my ostatní) v přílbě? No ale třeba to časem bude povinné. Ještě pár novelizací předpisů a je to.

- "Grafit" je co? Jestli je to to, co myslím, tak 4,5l v tom je skutečně motor ze 700 kupé. Mimochodem, jezdil některý exemplář toho 4,5l motoru někdy pořádně (tj. myslím tak, že nemusel být vždy po několika hodinách provozu opravován)?

- 700 sport byl (pokud vím) zničen při havárii. Zbytky byly použity na stavbu kupé.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 08 Jan 2006, 14:54

Ambiciózní tajemníček napísal: - 700 sport byl (pokud vím) zničen při havárii. Zbytky byly použity na stavbu kupé.
Ví o tom někdo víc? Doteď jsem žil v domění, že si to mohli dovolit i v té době postavit z nových dílů...

PS: ještě se neprodalo? :)

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 08 Jan 2006, 22:22

Mě tvrdili historku, že T700 coupé se udělalo odříznitutím havarovaného prototypu t700 po B sloupky a navařením nového předku a úpravou na krátkou karoserii. Vzhledem k tomu že na coupé byl ihned odběratel a byl připravován motor 4,3(5) stavěli paralelně T700 sport. Údajně se silně uvažovalo se stavbou dalších vozů coupé s motory 4,3. Zdůvodňovalo se to tím, že na trhu chybělo a dodnes chybí sportovní vozidlo české výroby. Nicméně nezájem o sedany (jak ze strany výrobce tak hlavních odběratelů) T700 nedostatek financí na modernizaci a ukončení výroby tuto myšlenku zhatilo.

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 09 Jan 2006, 09:45

No jo, ale Sport měl motor 4,5 a kupé taky. Přitom šlo podle mne o ten samý motor. Tolik jich zase nebylo.

Neodpustím si poznámku k tvrzení, že "na trhu chybělo a dodnes chybí sportovní vozidlo české výroby." Já si naopak myslím, že na trhu se vyskytla sportovní vozidla české výroby. To, co nenastalo, je opravdový zájem solventních kupců. Ono je vždycky plno řečí ze strany prohlížečů obrázků a snílků, jenže ti mají doma většinou ojetinu a i kdyby nakrásně ušetřili na nové auto, stará je zabije, že to není praktický rodinný vůz. Kromě toho, sedmistofka není a nebude sportovní vůz, ani když do toho dáte pětilitr. Můžete to pojmenovat jak chcete a polepit jakými chcete nálepkami. Naděláte spoustu drahých kompromisů. Ale je to pořád šestsettřináctka a bude to poznat. Image jako sporťák nic moc, jízdní vlastnosti na úrovni těžkého sedanu 70. let.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 09 Jan 2006, 10:54

Mě se strašně líbí ta Edova specifikace "hlavní odběratelé". To nemá opravdu chybu.......

Užívateľov profilový obrázok
smarkus
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 133
Dátum registrácie: 18 Okt 2004, 20:45
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613 S r.v. 86
Tatra Beta r.v. 97
Bydlisko: Havířov
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa smarkus » 09 Jan 2006, 18:41

Nevim co je natom pravdy ale taky neco napisu.
Co ja jsem slisel tak ta 4dverova 700 se stavela pro pana uz si nepamatuji meno ale jeto nekde mezi Priborem a Koprivnici a mnel tam same skleniky.Jednou jsem tam byl kouknout na nejakou jeho 613 ktera byla zrovna na prodej mela taky nejakej nadupnutej motor.A co jsem se kdysi divil proc ta 700 ma starej interier tak to prej byl jeho pozavdavek.Oni to potom mely z fabrikou prej domluvene tak ze jim tu 700 nechaval na ruzne prezentace atd. A nakonec ji prej rosflakal nejakej podnikovej sofer mezi halama v Pribore.(Prej to stalo na nejakych sirokych pneu a abyse neojizdely tak tam na bezne jezdeni davaly normalni pneu.A to byla prej pricina te bouracky,ridic zapomnel zejeto na uzkych gumach a nekde to prehnal)
Jednou jsem tuhle 700 potkal pred Koprivnici a cumel jsem jak puk (uz se serilo) kdyz mu pri prerazeni slehly asi tak 40cm plameny od vyfuku :shock:

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 09 Jan 2006, 20:58

a.t. Ano vlstně máš pravdu. Obdivuji ty bohaté jezdce z Eccory co jezdí ve smokingu a kouří u toho Taras Buľba. Vidím že dokonce víš, že navigátor čte ve skutečnosti do mikrofonu Rudé právo. Jo jo 70. léta. a těžké. Co tvoje manželka, vyfakovala tě za to že jsi si koupil rodinou škodovku na převoz tvárnic?

Užívateľov profilový obrázok
kovoo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 316
Dátum registrácie: 30 Dec 2005, 18:37
Bydlisko: TT
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa kovoo » 09 Jan 2006, 21:08

smarkus: :shock: :lol: :roll:

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 09 Jan 2006, 22:48

Žasnem...
Eda: nevedel som ze to je prave Rude Pravo, ale tiez som si to tak nejak predstavoval, mozno mame spolocneho dealera :twisted:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 43 neregistrovaných