Mlhovky na 613-4
- MartinD
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 92
- Dátum registrácie: 14 Máj 2005, 17:54
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Klimkovice
- Kontaktovať užívateľa:
Mlhovky na 613-4
Zdravím Vás,
nenašel by někdo z Vás fotografii T613/4 ne M95, která má přídavné mlhovky? Potřeboval bych zjistit jak by to vypadalo...
nenašel by někdo z Vás fotografii T613/4 ne M95, která má přídavné mlhovky? Potřeboval bych zjistit jak by to vypadalo...
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
Jedna fotka kde zcela nevhodně v rozporu s vyhláškou umístěných mlhovec. Majitel (F.G) byl zatčen, obviněn a odsouzen k 4 hodinám veřejněprospěšných prací a pokutě 64 korun. Ta osmička v pravo nahoře, to je miláček luxusu z NDR, houŽevnatý Dadákoid a především organizátor zimních závodů........ano, D.A.
- Prílohy
-
- PIC00043.JPG
- (47.79 KiB) 636 stiahnutí
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
To by mne opravdu strašně zajímalo, jestli těmi otvory opravdu proudí vzduch aspoň trochu ke kotoučům. Je to logické vysvětlení, ale za těmi otvory je kolmá stěna, ne? Spíš bych se přiklonil k tomu, že je to více méně prvek designu. Bez toho by to vypadalo blbě tunersky...
Ještě mě napadá, není za tím otvorem taky úchyt na lano? Nejlepší způsob, jak o tu příčku přijít...
Ještě mě napadá, není za tím otvorem taky úchyt na lano? Nejlepší způsob, jak o tu příčku přijít...
- MartinD
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 92
- Dátum registrácie: 14 Máj 2005, 17:54
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Klimkovice
- Kontaktovať užívateľa:
Luboš:
O těch vnitřních světlometech samozdřejmě vím
Ale to řešení na obr. P9031814.JPG vypadá slušně. Když říkáte, že je to proti předpisům, jak to udělat, aby nebylo? Podle Vašich reakcí to vypadá, že oficiálně mlhovku nemůžu přidat? Protože zdá se mi, že všechny řady 613 to mají nějak vyřešené, jen ta 4ková řada nic.
O těch vnitřních světlometech samozdřejmě vím
Ale to řešení na obr. P9031814.JPG vypadá slušně. Když říkáte, že je to proti předpisům, jak to udělat, aby nebylo? Podle Vašich reakcí to vypadá, že oficiálně mlhovku nemůžu přidat? Protože zdá se mi, že všechny řady 613 to mají nějak vyřešené, jen ta 4ková řada nic.
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
4-ková řada má TAKÉ vyřešené mlhovky - jsou prostě integrované ve vnitřních přídavných světlometech. Tečka, hotovo. Patří k nim i jedno z těch homologačních "E" na štítku v zavazadlovém prostoru. Tak jak tady můžeš tvrdit, že to NENÍ vyřešené?
Polemika o účinnosti této koncepce je věc druhořadá, kupříkladu v době, kdy tuto "hypernovinku" kombinát zavedl, ji ostatní výrobci automobilů opustili jako neoptimální. Ale na to jsme u řady T613 zvyklí, že při její konstrukci jsou zásadně použity zastaralé technologie a komponenty........
A když už jsme u toho hodnocení úprav, za sebe můžu klidně prohlásit, že řešení na obr. P9031814.JPG je šílené, ohavné a naprosto "proti srsti" vůči celé koncepci přední části T613-4. Lidé bez technického citu pro design by se do takovýchto úprav neměli nikdy pouštět.......
Polemika o účinnosti této koncepce je věc druhořadá, kupříkladu v době, kdy tuto "hypernovinku" kombinát zavedl, ji ostatní výrobci automobilů opustili jako neoptimální. Ale na to jsme u řady T613 zvyklí, že při její konstrukci jsou zásadně použity zastaralé technologie a komponenty........
A když už jsme u toho hodnocení úprav, za sebe můžu klidně prohlásit, že řešení na obr. P9031814.JPG je šílené, ohavné a naprosto "proti srsti" vůči celé koncepci přední části T613-4. Lidé bez technického citu pro design by se do takovýchto úprav neměli nikdy pouštět.......
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Homologační štítek (pokud tam vůbec je) asi nikde nikdo nekotroluje (protože těm písmenkům a číslicím nerozumí), tak kdybych já chtěl, aby to prošlo s dalšími mlhovkami na STK, tak prostě od těch vnitřních urvu příslušný drát od tluméného vlákna H4ky (tím z těch vnitřních vzniknou řekněmě jen přídavné dálkové) a tento drát navedu k mlhovkám.
Jediný viditelný problém bude nesedící označení na parabolách vnitřních světěl - HR+B místo HR. Půlka tater tam má ale stějně už všelijaké Wesemy, žiguli a pod. a nikdo to neřeší...
Elegantnějším řešením je vyměnit rovnou paraboly za HR se žárovkami H3.
Jediný viditelný problém bude nesedící označení na parabolách vnitřních světěl - HR+B místo HR. Půlka tater tam má ale stějně už všelijaké Wesemy, žiguli a pod. a nikdo to neřeší...
Elegantnějším řešením je vyměnit rovnou paraboly za HR se žárovkami H3.
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Ja si myslim, ze tej stvorke tie 2 hmlovky ako je hore na obrazku (tipujem z Citrusu) seknu. Ale je zase pravdou ze nakolko ma stvorka hmlovky uz vo vnutornych svetlach je to naozaj zbytocnost...
Ibaze by niekto chcel mat taku ziaru ako ma M95 ked sa zapnu dialkove+normalne+hmlovky tak vyzera ako jeden velky reflektor
Ibaze by niekto chcel mat taku ziaru ako ma M95 ked sa zapnu dialkove+normalne+hmlovky tak vyzera ako jeden velky reflektor
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 55 neregistrovaných