motor po GO

Technické problémy s našimi tatrovkami

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 04 Mar 2006, 03:08

Speciální jsou, alespoň mi zatím nikdo nepotvrdil, že by pasovaly i na jiná auta než jen na T613. Běžně koupit se zatím dají, výrobců je/bylo překvapivě docela hodně - Continental/Contitech, Uniroyal, Barum (nebo pod jakou značkou se prodávaly ty české neoznačené... ) a další.

depe

Rozvody

Príspevok od užívateľa depe » 09 Mar 2006, 00:24

Díky Luboši !

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 09 Mar 2006, 00:43

No na českých bývalo logo Gumokovu. Ještě bych zmínil firmu OPTIBELT. Jo a v GB produkované Uniroyaly (Powergrip) mají výjimku - je u nich požadován pouze kilometrový průběh výměny, ne časový (pokud jsou tedy řádně namontovány, opatřeny kryty a netečou na ně za provozu provozní kapaliny z motoru).

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 09 Mar 2006, 10:22

Jak vypadaly ty české? Já jsem měl nějaké z hnědé gumy nebo čeho.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 09 Mar 2006, 12:25

České byly černé...

Užívateľov profilový obrázok
Marek Křestan
Diskutujúci
Príspevky: 34
Dátum registrácie: 22 Máj 2007, 21:42
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko:
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Marek Křestan » 26 Máj 2007, 21:35

moc pěknej motor ten mit doma nadhera

Užívateľov profilový obrázok
arcibalt
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 121
Dátum registrácie: 01 Okt 2006, 16:01
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: SK: RK, DK
Kontaktovať užívateľa:

Motor

Príspevok od užívateľa arcibalt » 27 Máj 2007, 22:00

Pekna praca Palo..
Caka ma nieco podobne..GO Motora..Na vybrus a piesty u CEBA som sa tiez predcasom informoval..Vtedy povedali ze robili cca. 4 motory na T-613 a vraj k spokojnosti..
Nemaš nejake praktice referencie a ich vybrusy? Myslim ci to niekomu uz slape v aute k spokojnosti..
Nevies mi poradit kde zozeniem sadu tesneni na motor? Alebo si si vsetky vyrabal sam?

Dik

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 28 Máj 2007, 07:04

tesnenie som si vyrábal sám.o výbrusoch od "CEBA" viem minimálne o 2.K ich práci napíšem niečo večer teraz mám málo času.

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Motor

Príspevok od užívateľa Palo » 28 Máj 2007, 17:19

arcibalt napísal:Pekna praca Palo..
Caka ma nieco podobne..GO Motora..Na vybrus a piesty u CEBA som sa tiez predcasom informoval..Vtedy povedali ze robili cca. 4 motory na T-613 a vraj k spokojnosti..
Nemaš nejake praktice referencie a ich vybrusy? Myslim ci to niekomu uz slape v aute k spokojnosti..
Nevies mi poradit kde zozeniem sadu tesneni na motor? Alebo si si vsetky vyrabal sam?

Dik
Takže k ich výbrusom.Jeden z opracovaných válcov som meral a mal oválnosť približne 0,015mm.A piesty by mohly pri opracovaní nahrievať menej, mali trocha väčšie vôle než tie pôvodné ale nie zas tak moc.Takže keby som stál pred problémom či CEBA áno alebo nie tak áno ale až po osobnom rozhovore s pracovníkom ktorý tie piesty vyrába a dohodol by som sa na menších vôlach piestov, asi ako u starších vodou chlad. motorov.V diel. príručkách tie údaje sú.S ich piestami jazdia dva motory o ktorých viem, plus jeden ktorý patrí Stevovi.Jeden je v mojej chromke a druhý v etiennovom specialy.
Piestne krúžky nám dodali od firmy "RIK" pôvodne určené pre nisan a mitsubichi.Stieracie boli vysoké len 4mm (od pôvodných 5mm) a k etiennovim piestom pribalili trojdielne ktoré majú väčšiu schopnosť stierania oleja pri menšom tlaku na válec.

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 28 Máj 2007, 17:22

Cena za nové piesty,piestne krúžky,piestne čapy,poistné krúžky,vybrús a honovanie válcov bola niečo pod 20 000,-Sk

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 28 neregistrovaných