motor po GO
- Marek Křestan
- Diskutujúci
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 22 Máj 2007, 21:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CŘ
- Kontaktovať užívateľa:
- arcibalt
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 121
- Dátum registrácie: 01 Okt 2006, 16:01
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: SK: RK, DK
- Kontaktovať užívateľa:
Motor
Pekna praca Palo..
Caka ma nieco podobne..GO Motora..Na vybrus a piesty u CEBA som sa tiez predcasom informoval..Vtedy povedali ze robili cca. 4 motory na T-613 a vraj k spokojnosti..
Nemaš nejake praktice referencie a ich vybrusy? Myslim ci to niekomu uz slape v aute k spokojnosti..
Nevies mi poradit kde zozeniem sadu tesneni na motor? Alebo si si vsetky vyrabal sam?
Dik
Caka ma nieco podobne..GO Motora..Na vybrus a piesty u CEBA som sa tiez predcasom informoval..Vtedy povedali ze robili cca. 4 motory na T-613 a vraj k spokojnosti..
Nemaš nejake praktice referencie a ich vybrusy? Myslim ci to niekomu uz slape v aute k spokojnosti..
Nevies mi poradit kde zozeniem sadu tesneni na motor? Alebo si si vsetky vyrabal sam?
Dik
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1006
- Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
- Tatry, ktoré vlastním: ---
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Motor
Takže k ich výbrusom.Jeden z opracovaných válcov som meral a mal oválnosť približne 0,015mm.A piesty by mohly pri opracovaní nahrievať menej, mali trocha väčšie vôle než tie pôvodné ale nie zas tak moc.Takže keby som stál pred problémom či CEBA áno alebo nie tak áno ale až po osobnom rozhovore s pracovníkom ktorý tie piesty vyrába a dohodol by som sa na menších vôlach piestov, asi ako u starších vodou chlad. motorov.V diel. príručkách tie údaje sú.S ich piestami jazdia dva motory o ktorých viem, plus jeden ktorý patrí Stevovi.Jeden je v mojej chromke a druhý v etiennovom specialy.arcibalt napísal:Pekna praca Palo..
Caka ma nieco podobne..GO Motora..Na vybrus a piesty u CEBA som sa tiez predcasom informoval..Vtedy povedali ze robili cca. 4 motory na T-613 a vraj k spokojnosti..
Nemaš nejake praktice referencie a ich vybrusy? Myslim ci to niekomu uz slape v aute k spokojnosti..
Nevies mi poradit kde zozeniem sadu tesneni na motor? Alebo si si vsetky vyrabal sam?
Dik
Piestne krúžky nám dodali od firmy "RIK" pôvodne určené pre nisan a mitsubichi.Stieracie boli vysoké len 4mm (od pôvodných 5mm) a k etiennovim piestom pribalili trojdielne ktoré majú väčšiu schopnosť stierania oleja pri menšom tlaku na válec.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 28 neregistrovaných