Automatické rozsvietenie svetiel
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
- Mgr.Petr Naszrával
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 325
- Dátum registrácie: 21 Jan 2006, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: 4 x T700 M97´ 4,36i V8 2X2 OHC VZDUCHEM CHLAZENÝ !!!!!!
1 x M95´ bordó - Bydlisko: Poklička
to Peter: No problem, ale dej vědět cca 1 týden napřed, nevim jak na tom budu časově. A co se týče teho zámyslu, tak když tak upřesníme... .-)
to Miloš
:
NO JASNÝ, až teď sem se podíval do papírů, a vidím, už sme doma, že mi to ale trvalo...
I pozeptám se, Miloši, nevadilo by pár technických dotázků ohledně tvojí/mojí tatrule? Ánžto tadleta troječka je moja první osobní tatra, kterou jezdím, šlo by???
P.S. Taktéž přeji upřímnou soustrast Avattovi za jeho zelenou T613-4, skončivší pod hromadó sněhu a trámů...![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
to Miloš
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
NO JASNÝ, až teď sem se podíval do papírů, a vidím, už sme doma, že mi to ale trvalo...
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
P.S. Taktéž přeji upřímnou soustrast Avattovi za jeho zelenou T613-4, skončivší pod hromadó sněhu a trámů...
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Zdeněk: Samozřejmě,není žádný problém(přes ss).Mám i tel.číslo na majitele který jí vlastnil skoro 12 let a rád si o ní také popovídá a zodpoví Ti otázky proč tam máš motor se štítkem apod.Velké problémy s únikem oleje měl už on a několikrát měnil olejový chladič,ale ten nebyl původcem problému.Dal Ti Avatt kopii původního TP?
Jasný, kopii původního TP mám, dobrý. A co se týče toho olejového chladiče, tak ten mi rupl tak 10km od domu při cestě od Avatta, holt asi tatrula tesknila... A to sem jel max 3000ot/min po D1... Ale to už je dávno opravené. A ten olej, tak to napíšu přes ss, to by jeden neuvěřil, ono je tam teho povíce...
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
Uff, tak jsem to již napsal do ss, no, takže teď ještě do fora. Snad se neopakuji.Můj problem jest takýto:
Během jízdy se mě po ujetí cca 50 - 70 km začne svítit kontrolka mazání. Ovšem !!! : Olej na rysku. Nový olejový chladič. Nové čidlo (+těsnění) tlaku oleje. Pod motorem skoro ani kapička. A motor nekouří. Kontrolka ovšem svítí POUZE v rozmezích
Plyn: cca 1300 - 2800 ot/min.
Benzin: cca 1500 - 3000 ot/min.
Teplota motoru: od 70 st.C lpg
od 80 st.C benzin
I ptám se, nesetkal jsi se s takovýmto problémem během provozu? Já sem přemýšlel, dát tam vzadu místo tlak. čidla normálně nějaký manometr rozsahu cca 0-6 atm, a podle něj to zkontrolovat, jestli není nějaké kanálek přicpaný ... Jenže jaký, ze škodovky nevim, z T815 ani T148 taky ne, a což teprve když jej budu muset nakalibrovatr??? Tady jsem prostě v "Pasti".
Něco mě již poradil Radek, tak uvidíme, co ostatní...
Předem díky za odpovědi.
Během jízdy se mě po ujetí cca 50 - 70 km začne svítit kontrolka mazání. Ovšem !!! : Olej na rysku. Nový olejový chladič. Nové čidlo (+těsnění) tlaku oleje. Pod motorem skoro ani kapička. A motor nekouří. Kontrolka ovšem svítí POUZE v rozmezích
Plyn: cca 1300 - 2800 ot/min.
Benzin: cca 1500 - 3000 ot/min.
Teplota motoru: od 70 st.C lpg
od 80 st.C benzin
I ptám se, nesetkal jsi se s takovýmto problémem během provozu? Já sem přemýšlel, dát tam vzadu místo tlak. čidla normálně nějaký manometr rozsahu cca 0-6 atm, a podle něj to zkontrolovat, jestli není nějaké kanálek přicpaný ... Jenže jaký, ze škodovky nevim, z T815 ani T148 taky ne, a což teprve když jej budu muset nakalibrovatr??? Tady jsem prostě v "Pasti".
Něco mě již poradil Radek, tak uvidíme, co ostatní...
Předem díky za odpovědi.
No Radek my napsal toto:
Pokud je čidlo nové a prokazatelně správných hodnot, zkontroloval bych předně kabelové vedení kolem řemenic, následně po příčce za motorem a pak za přístrojovýjm štítem. Pokud se nic nenajde, zvážil bych možnost místo čidla osadit pokusně olejový tlakoměr s rozsahem cca 0-6 bar (atm) a na volnoběh + v problémových otáčkách zkontrolovat skutečný tlak oleje vyvozovaný čerpadlem. Možná je kanál k čidlu "přicpán" a zbytek soustavy maže správně. Nebo je to opravdu benzín v oleji, kdy olejové čerpadlo při určitých otáčkách (u Vašeho motoru třeba právě mezi cca 1500-3000) má malinkou vůli mezi zuby a pokud nasaje benzín s olejem coby málo viskózní kapalinu, tlak na jeho výstupu samozřejmě poklesne.
.....olej sem vyměnil, to kabelové vedení, tak to jsem laickým okem zhlédl a nepřipadlo mě nic zvláštního, ovšem tak zas T neznám. Potom ale jsem zas toho tolik nenajezdil a na konci roku tatru zazimoval. Tak uvidíme po půl roce, jak to tom bude, jsem opravdu zvědavé...
A ten tlakoměr, nemá to někdo zapojené ve své tatře??? Imho mě přijde lepší, vidím-li na budíku aktuální tlak než jen estli to maže/nemaže... (Podobně jak to mají T815, atd..)
No a odkaz, jak píše Risan, tlakoměr kmgy, tak google mi nande jen http://www.hdkovo.cz/asp/ukaz.asp?odkaz=GA a tam zas nevim. Který typ by tam šel, jak to tam zapojit, nedělat to někdo, pls???
Pokud je čidlo nové a prokazatelně správných hodnot, zkontroloval bych předně kabelové vedení kolem řemenic, následně po příčce za motorem a pak za přístrojovýjm štítem. Pokud se nic nenajde, zvážil bych možnost místo čidla osadit pokusně olejový tlakoměr s rozsahem cca 0-6 bar (atm) a na volnoběh + v problémových otáčkách zkontrolovat skutečný tlak oleje vyvozovaný čerpadlem. Možná je kanál k čidlu "přicpán" a zbytek soustavy maže správně. Nebo je to opravdu benzín v oleji, kdy olejové čerpadlo při určitých otáčkách (u Vašeho motoru třeba právě mezi cca 1500-3000) má malinkou vůli mezi zuby a pokud nasaje benzín s olejem coby málo viskózní kapalinu, tlak na jeho výstupu samozřejmě poklesne.
.....olej sem vyměnil, to kabelové vedení, tak to jsem laickým okem zhlédl a nepřipadlo mě nic zvláštního, ovšem tak zas T neznám. Potom ale jsem zas toho tolik nenajezdil a na konci roku tatru zazimoval. Tak uvidíme po půl roce, jak to tom bude, jsem opravdu zvědavé...
A ten tlakoměr, nemá to někdo zapojené ve své tatře??? Imho mě přijde lepší, vidím-li na budíku aktuální tlak než jen estli to maže/nemaže... (Podobně jak to mají T815, atd..)
No a odkaz, jak píše Risan, tlakoměr kmgy, tak google mi nande jen http://www.hdkovo.cz/asp/ukaz.asp?odkaz=GA a tam zas nevim. Který typ by tam šel, jak to tam zapojit, nedělat to někdo, pls???
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných