Paralerní zapojení baterií
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
110W vepředu je moc, neotuněné šestsettrojky mají žárovky R2, nikoliv halogeny, takže asi 80W. Otáčkoměr v tom nemám, ale z mého dynama jde proud už na mírně zvýšený volnoběh, cca 1000-1200 ot/min a při odpojení baterie to už utáhne zapalování i komplet světla.Standa Dosadil napísal:Tlumená světla vpředu 110 + 6 W, vzadu 7x5 W, zapalování, blikání, brzdění řekněme 50 W - to je celkem 200 wattů. Pochybuji, že tento střední výkon je schopné dodávat dynamo během jízdy městem - dynamo se připíná k baterii v otáčkách, kdy skoro řadím další kvalt...
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1006
- Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
- Tatry, ktoré vlastním: ---
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Je to rozložené kvôli priestoru než váhe.jack napísal:Já si myslím, že když konstruktéři navrhli dva kastlíky na baterie, kvůli rozložení vah..tak asi pro to měli pádný důvod. A s názorem, že 603ja je předimenzovaná, ta toho snese, se neztotožňuji. I když je vidět, že je stavěná opravdu bitelně.. Stačí se jen mrknout na torzní tyč přední nápravy.Štěpán napísal:v autě které má víc jak tunu snad není 20kg u jednoho kola problém. Snad někdo neřeší jestli jede v autě sám nebo nemá třeba o X0 kg lechčího spolujezdce?? A co tak třeba umístění krabice s nářadím v kufru?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 28 neregistrovaných