Nastavenie regulačného ventilu predohrevu vzduchu

Technické problémy s našimi tatrovkami

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 09 Nov 2006, 19:51

Lubos, ako klobuk, alebo hribik, alebo ako to nazvat.

Tam toho studeneho vzduhu asi nebude tak vela, ked tam budes mat tie sportove filtre. Aspon ja si tak myslim, kedze karbec je hlboko v motorovom priestore a motor dost sala teplo. Ale mozno sa mylim.

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 09 Nov 2006, 22:43

...
Prílohy
img00031.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 09 Nov 2006, 22:49

Co to je? :shock:

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 09 Nov 2006, 23:18

Kravina na kvadrát,výplod šílence,debilní paskvil....Neumětelové!!!! Nýmandi!!!!

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 09 Nov 2006, 23:18

Tuzing by René.....

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Príspevok od užívateľa miloš » 09 Nov 2006, 23:20

A ten čuráček dlouhovlasej,jak si to tam fotí........ na blití.

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 10 Nov 2006, 09:25

stastnytatrovak napísal: ....Ondrej, a co tak mat vyladene A spolahlive auto ? ;) Vsak aj to sa da... Alebo Tatra ma vsetko vyriesene 100 % ? Aj ked za komunizmu nebolo vsetko dostat tak jak by to malo byt ? :oops:
Ale chapem Tvoju pointu.
V KOV pracovalo v tej dobe okolo 30 odborných pracovníkov, ktorí mali hlavne na starosti vývoj a vylepšovanie jediného typu vozidla. Samozrejme, že možnosti boli striktne obmedzené tupými politrukmi z radov KSČ, ako aj prabiednou ekonomickou situáciou, kde bolo snáď všetko problém, aj tak si však myslím, že za takýchto podmienok dopadla T613 až neuveriteľne dobre.
Jeden človek - aj keď zanietený - sotva dokáže nejaké zázraky - sám, navyše bez odborného zázemia. Preto by som sa radšej vydal cestou optimalizácie T613 a uvedenia do čo možno najlepšieho stavu, ako cestou neistého bádania a experimentov, ktorá síce môže priniesť krátkodobo viac vzrušenia, dlhodobejší efekt je však značne sporný.
Ako som už naznačil, snáď jediný význam takýchto experimentov by som videl vtedy, ak by si si vytýčil cieľ spojený so zmenou účelu tvojho vozidla - t.j. nie auto na jazdenie, ale auto na zábavu, na špeciálne využitie (napr. šport), atď. Je to tvoj prípad?
Ak nie, spomeň si na tých 30 pracovníkov KOV - čítal som mnohé ich správy a v drvivej väčšine boli na vysokej odbornej úrovni....

Užívateľov profilový obrázok
stastnytatrovak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 295
Dátum registrácie: 07 Jún 2005, 22:34
Tatry, ktoré vlastním: Prechodne bez auta...
Bydlisko: Soenderborg, Dansko
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa stastnytatrovak » 10 Nov 2006, 23:39

Luboš napísal:Co to je? :shock:
To je dajaky filter á la K&N-typu, ktory je tam namontovany, podla mna dost bezpomocne, a nevyzera to tam bohviejak.
Moja myslienka je dat tam dva filtre rovno na karburatory.

Užívateľov profilový obrázok
stastnytatrovak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 295
Dátum registrácie: 07 Jún 2005, 22:34
Tatry, ktoré vlastním: Prechodne bez auta...
Bydlisko: Soenderborg, Dansko
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa stastnytatrovak » 10 Nov 2006, 23:50

ondrej napísal:
stastnytatrovak napísal: ....Ondrej, a co tak mat vyladene A spolahlive auto ? ;) Vsak aj to sa da... Alebo Tatra ma vsetko vyriesene 100 % ? Aj ked za komunizmu nebolo vsetko dostat tak jak by to malo byt ? :oops:
Ale chapem Tvoju pointu.
V KOV pracovalo v tej dobe okolo 30 odborných pracovníkov, ktorí mali hlavne na starosti vývoj a vylepšovanie jediného typu vozidla. Samozrejme, že možnosti boli striktne obmedzené tupými politrukmi z radov KSČ, ako aj prabiednou ekonomickou situáciou, kde bolo snáď všetko problém, aj tak si však myslím, že za takýchto podmienok dopadla T613 až neuveriteľne dobre.
Jeden človek - aj keď zanietený - sotva dokáže nejaké zázraky - sám, navyše bez odborného zázemia. Preto by som sa radšej vydal cestou optimalizácie T613 a uvedenia do čo možno najlepšieho stavu, ako cestou neistého bádania a experimentov, ktorá síce môže priniesť krátkodobo viac vzrušenia, dlhodobejší efekt je však značne sporný.
Ako som už naznačil, snáď jediný význam takýchto experimentov by som videl vtedy, ak by si si vytýčil cieľ spojený so zmenou účelu tvojho vozidla - t.j. nie auto na jazdenie, ale auto na zábavu, na špeciálne využitie (napr. šport), atď. Je to tvoj prípad?
Ak nie, spomeň si na tých 30 pracovníkov KOV - čítal som mnohé ich správy a v drvivej väčšine boli na vysokej odbornej úrovni....
Ondrej, som velmi rad ze mi odborne odpovedas a neodsudis ma odpovedou akoze "No ta urob ne, a uvidis..."
To si na Tebe vazim. Dufam ale, ze beries do uvahy, ze aj ked o tom vela neviem, snazim sa naozaj vzdy stale cim viac pochopit, a musis uznat, ze niekedy aj laik moze prist na nieco dobre ;)
Ja teraz nemam financie na take experimenty, tie dva filtre (urcite nie standardne) by mohli tu stat tak okolo 5000 SK + vyrabat na to vseliake uchytenia. Ale ked budem mat, mozno vyskusam, a dam vediet, aky bude vysledok.
Ja mam jednu nohu tak povedane tu na zapade, kde zijem, a jednu na Slovensku. Viem, ze ti zapadnari tuna vedia niekedy byt dost arogantni a hlasat, ze ti cechoslovaci nemali nic ine, a pouzili niekedy zle staromodne riesenia atd. atd.
Zase u Slovakov a Cechov niekedy vidno tu mienku, ze ti inzinieri vtedy urobili vsetko naj naj naj.
Myslim si, ze objektivne sa nase auticka daju vylepsit novodobejsimi zapadnymi vymyslami.
Mas pravdu, ze ja, a aj kazdy ostatni budu viacmenej tapat v temnotach, ale tak sa tiez daju niekedy zistit sikovne veci.
Ako napr. take mensie detaily by som vymenoval slaby motorcek na stierace, slabucky ventilator, slabucke zamky, atd... Niektore z tych veci by som rad niekedy vymenil. Maju aj svoj sarm, to iste, no ale...
Ja mam Tatru na kazdodenne jazdenie, ANO ! Takze spolahlivost je dolezita. Preto sa s vami radim.
Ma tu niekto skusenosti s niecim, s cim sa vyladila kultura motora alebo jeho tah ? Co tak tie tu niekedy spominane policajne specialne 613-ky ?
Mali oni len vacsi objem, napr. tie 4,3 L ? Alebo mali aj ine motorove upravy ?

Užívateľov profilový obrázok
stastnytatrovak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 295
Dátum registrácie: 07 Jún 2005, 22:34
Tatry, ktoré vlastním: Prechodne bez auta...
Bydlisko: Soenderborg, Dansko
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa stastnytatrovak » 10 Nov 2006, 23:53

Slabuckym ventilatorom mam samozrejme na mysli ventilator, co zenie teply vzduch z predneho bufika na predne sklo...

Vláček

Príspevok od užívateľa Vláček » 10 Nov 2006, 23:59

Ten neon v motoru :roll: Ale aspoň co mohu soudit z obrázku tak reného Votuzovadlo vypadá v celkem slušném stavu...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 11 Nov 2006, 02:13

Proč by měly mít šestsettřináctky přidělované sborům VB nějaké úpravy na motorech? K čemu proboha? Motory s objem 4,36 l nabízel výrobce až do druhé řady sedmistovek někdy v roce 1997 a k PČR určitě žádná neputovala...

Silnější ventilátor na čelní sklo se montoval do T613-4 od modelu 95. Který zámek si na tom autě připadá slabý?

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 11 Nov 2006, 07:44

miloš bukáček napísal:A ten čuráček dlouhovlasej,jak si to tam fotí........ na blití.
Je to jen zvědavej neználek kterej má aspon foták-!proč tak silná slova :evil: :?:

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 11 Nov 2006, 13:45

K Reneho 613-ke videl som ju na vlastne oci- vsetky upravy v interieri a exterieri vyzeraju velmi efektne a neznalec vyska nadsenim, avsak pri pohlade zblizka to nieje nic moc. Paci sa mi exterier auta, predny naraznik ma uroberny velmi zaujimavo, zvonku vyzera auto ozaj dobre, ale v interieri sa mi vela veci nepaci- potah palubovky atd... no a v motore- ten filter je tam otrasny- myslim ze bol dokonca prilepeny izolackou... Keby som to mal na zaver zhrnut: efektne, ale znalca to nenadchne... Inac vyzera byt ozaj v dobrom stave...

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 11 Nov 2006, 13:54

Ja mám také tušenie že to na obrázku je 613ka niekoho iného.

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 11 Nov 2006, 14:00

No to moze byt pravda- ja toho pana nepoznam, ja som nadvazoval len na predchadzajucu diskusiu- ale tu tatru som videl- bola aj na CK 2005 aj tohto roku na Bojniciach...

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 11 Nov 2006, 14:18

Palo, máš správne tušenie, na obrázku je Tatra , ktorej majitel sa volá Mário a s Reném ,má spoločné to, že sa poznajú a obaja pochádzajú zo Žiliny. Z toho auta mám trochu zmiešané pocity, ale interier je celom vydarená kombinácia červenej a čiernej, auto má zaujímavú prednú kapotu.

kousak

Príspevok od užívateľa kousak » 11 Nov 2006, 15:42

Potvrdzujem, ta Tatra z CK 2005 nie je Reneho ale vlastni ju Mario, ktoreho osobne nepoznam, ale auto ano.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 29 neregistrovaných