Nastavenie regulačného ventilu predohrevu vzduchu
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
V KOV pracovalo v tej dobe okolo 30 odborných pracovníkov, ktorí mali hlavne na starosti vývoj a vylepšovanie jediného typu vozidla. Samozrejme, že možnosti boli striktne obmedzené tupými politrukmi z radov KSČ, ako aj prabiednou ekonomickou situáciou, kde bolo snáď všetko problém, aj tak si však myslím, že za takýchto podmienok dopadla T613 až neuveriteľne dobre.stastnytatrovak napísal: ....Ondrej, a co tak mat vyladene A spolahlive auto ? Vsak aj to sa da... Alebo Tatra ma vsetko vyriesene 100 % ? Aj ked za komunizmu nebolo vsetko dostat tak jak by to malo byt ?
Ale chapem Tvoju pointu.
Jeden človek - aj keď zanietený - sotva dokáže nejaké zázraky - sám, navyše bez odborného zázemia. Preto by som sa radšej vydal cestou optimalizácie T613 a uvedenia do čo možno najlepšieho stavu, ako cestou neistého bádania a experimentov, ktorá síce môže priniesť krátkodobo viac vzrušenia, dlhodobejší efekt je však značne sporný.
Ako som už naznačil, snáď jediný význam takýchto experimentov by som videl vtedy, ak by si si vytýčil cieľ spojený so zmenou účelu tvojho vozidla - t.j. nie auto na jazdenie, ale auto na zábavu, na špeciálne využitie (napr. šport), atď. Je to tvoj prípad?
Ak nie, spomeň si na tých 30 pracovníkov KOV - čítal som mnohé ich správy a v drvivej väčšine boli na vysokej odbornej úrovni....
- stastnytatrovak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 295
- Dátum registrácie: 07 Jún 2005, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: Prechodne bez auta...
- Bydlisko: Soenderborg, Dansko
- Kontaktovať užívateľa:
- stastnytatrovak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 295
- Dátum registrácie: 07 Jún 2005, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: Prechodne bez auta...
- Bydlisko: Soenderborg, Dansko
- Kontaktovať užívateľa:
Ondrej, som velmi rad ze mi odborne odpovedas a neodsudis ma odpovedou akoze "No ta urob ne, a uvidis..."ondrej napísal:V KOV pracovalo v tej dobe okolo 30 odborných pracovníkov, ktorí mali hlavne na starosti vývoj a vylepšovanie jediného typu vozidla. Samozrejme, že možnosti boli striktne obmedzené tupými politrukmi z radov KSČ, ako aj prabiednou ekonomickou situáciou, kde bolo snáď všetko problém, aj tak si však myslím, že za takýchto podmienok dopadla T613 až neuveriteľne dobre.stastnytatrovak napísal: ....Ondrej, a co tak mat vyladene A spolahlive auto ? Vsak aj to sa da... Alebo Tatra ma vsetko vyriesene 100 % ? Aj ked za komunizmu nebolo vsetko dostat tak jak by to malo byt ?
Ale chapem Tvoju pointu.
Jeden človek - aj keď zanietený - sotva dokáže nejaké zázraky - sám, navyše bez odborného zázemia. Preto by som sa radšej vydal cestou optimalizácie T613 a uvedenia do čo možno najlepšieho stavu, ako cestou neistého bádania a experimentov, ktorá síce môže priniesť krátkodobo viac vzrušenia, dlhodobejší efekt je však značne sporný.
Ako som už naznačil, snáď jediný význam takýchto experimentov by som videl vtedy, ak by si si vytýčil cieľ spojený so zmenou účelu tvojho vozidla - t.j. nie auto na jazdenie, ale auto na zábavu, na špeciálne využitie (napr. šport), atď. Je to tvoj prípad?
Ak nie, spomeň si na tých 30 pracovníkov KOV - čítal som mnohé ich správy a v drvivej väčšine boli na vysokej odbornej úrovni....
To si na Tebe vazim. Dufam ale, ze beries do uvahy, ze aj ked o tom vela neviem, snazim sa naozaj vzdy stale cim viac pochopit, a musis uznat, ze niekedy aj laik moze prist na nieco dobre
Ja teraz nemam financie na take experimenty, tie dva filtre (urcite nie standardne) by mohli tu stat tak okolo 5000 SK + vyrabat na to vseliake uchytenia. Ale ked budem mat, mozno vyskusam, a dam vediet, aky bude vysledok.
Ja mam jednu nohu tak povedane tu na zapade, kde zijem, a jednu na Slovensku. Viem, ze ti zapadnari tuna vedia niekedy byt dost arogantni a hlasat, ze ti cechoslovaci nemali nic ine, a pouzili niekedy zle staromodne riesenia atd. atd.
Zase u Slovakov a Cechov niekedy vidno tu mienku, ze ti inzinieri vtedy urobili vsetko naj naj naj.
Myslim si, ze objektivne sa nase auticka daju vylepsit novodobejsimi zapadnymi vymyslami.
Mas pravdu, ze ja, a aj kazdy ostatni budu viacmenej tapat v temnotach, ale tak sa tiez daju niekedy zistit sikovne veci.
Ako napr. take mensie detaily by som vymenoval slaby motorcek na stierace, slabucky ventilator, slabucke zamky, atd... Niektore z tych veci by som rad niekedy vymenil. Maju aj svoj sarm, to iste, no ale...
Ja mam Tatru na kazdodenne jazdenie, ANO ! Takze spolahlivost je dolezita. Preto sa s vami radim.
Ma tu niekto skusenosti s niecim, s cim sa vyladila kultura motora alebo jeho tah ? Co tak tie tu niekedy spominane policajne specialne 613-ky ?
Mali oni len vacsi objem, napr. tie 4,3 L ? Alebo mali aj ine motorove upravy ?
- stastnytatrovak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 295
- Dátum registrácie: 07 Jún 2005, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: Prechodne bez auta...
- Bydlisko: Soenderborg, Dansko
- Kontaktovať užívateľa:
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Proč by měly mít šestsettřináctky přidělované sborům VB nějaké úpravy na motorech? K čemu proboha? Motory s objem 4,36 l nabízel výrobce až do druhé řady sedmistovek někdy v roce 1997 a k PČR určitě žádná neputovala...
Silnější ventilátor na čelní sklo se montoval do T613-4 od modelu 95. Který zámek si na tom autě připadá slabý?
Silnější ventilátor na čelní sklo se montoval do T613-4 od modelu 95. Který zámek si na tom autě připadá slabý?
- Erik
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 807
- Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
- Kontaktovať užívateľa:
K Reneho 613-ke videl som ju na vlastne oci- vsetky upravy v interieri a exterieri vyzeraju velmi efektne a neznalec vyska nadsenim, avsak pri pohlade zblizka to nieje nic moc. Paci sa mi exterier auta, predny naraznik ma uroberny velmi zaujimavo, zvonku vyzera auto ozaj dobre, ale v interieri sa mi vela veci nepaci- potah palubovky atd... no a v motore- ten filter je tam otrasny- myslim ze bol dokonca prilepeny izolackou... Keby som to mal na zaver zhrnut: efektne, ale znalca to nenadchne... Inac vyzera byt ozaj v dobrom stave...
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 29 neregistrovaných