Strana 2 z 3

Napísané: 18 Sep 2004, 00:49
od užívateľa Mojžo
Nič neštelujem. Jede to jako prase, má to spotrebu 10 až 14, nedymí, sýtič ani neviem čo je a som nadmieru spokojný.

Napísané: 18 Sep 2004, 00:50
od užívateľa Luboš
Ty škodovky už měly karburátory EDSR, tak se těch hodnot dalo snadno dosáhnout, u stovek to bylo horší...

Napísané: 18 Sep 2004, 00:53
od užívateľa tomas
Tak potom uz nezbyva nic, len popriat vela vela stastnych kilometrov :wink:

Napísané: 18 Sep 2004, 00:54
od užívateľa Mojžo
Ďakujem :)
Holt, dávam tomu motoru poriadne nažrať. Šteloval som to sám, alebo dačo. Len tak, od ucha, citu, oka

Napísané: 18 Sep 2004, 00:57
od užívateľa tomas
Ved aj ja som sa hrajkal. Napojil som svoj digitalny otackomer a steloval som karbce raz jeden a raz druhy. A islo to dobre. Ale nakoniec som si to bol aj tak nechat nastavit...

Napísané: 18 Sep 2004, 01:06
od užívateľa Luboš
To se vám to šteluje, když máte takový tolerance.... To já bych za 2,8% CO zelenej flek nedostal... :?

Napísané: 18 Sep 2004, 01:15
od užívateľa Mojžo
tam kde chodím na emisnú je pán taký hrozný pohodár.

prídem tam, zahlási "joj..... pekná.... pekná...." zoberie sondu, dá do jedného výfuku, do druhého, popozerá, postojí, vyberie, dá mi papiere, povie "hodná Tatra..." a idem het :)
Flegmoš jak traky

Napísané: 18 Sep 2004, 01:16
od užívateľa Mojžo
a fakt, o mesiac mi končí emisná. tak tam zajdem

Napísané: 18 Sep 2004, 01:29
od užívateľa tomas
Hej, aj ja som mal takeho, kym nanho neprisli. Naposledy to uz robil tak, ze mi este aj teplotu oleja meral.
Mal tabulky, kde bola uvedena teplota oleja, pri ktorej sa to meria a tak mi turovali motor asi 15min , kym ho dostali na predpisanu hodnotu. Spotrebovali mi tak dobrych 5l benzinu. Ak nie 10 :?
Potom to konecne zacali merat. Strcili sondu do jedneho vyfuku, ale druhy zapchali handrou. Na co som zacal protestovat, ale marne. Vraj to tak musi byt. Motor zacinal mat problem s vydychovanim a skoro sa udusil, ale oni nereagovali. Ked tam cosi namerali, zacali ten isty postup, len s druhym vyfukom.
No a na zaver som teda dostal protokol aj s kartickou a nalepkou. A tak teraz premyslam, ze ci tam pojdem aj nabuduce ...

Napísané: 18 Sep 2004, 01:38
od užívateľa Luboš
Taky už to máte každé dva roky?

Napísané: 18 Sep 2004, 01:39
od užívateľa Mojžo
K takým by som nešiel. ani za svatého

Napísané: 18 Sep 2004, 01:39
od užívateľa tomas
Mam dojem, ze kazdy rok emisna a STK kazde 2

Napísané: 18 Sep 2004, 01:39
od užívateľa Mojžo
áno, emisná každý rok a STK každé 2

Napísané: 18 Sep 2004, 01:40
od užívateľa Luboš
To máte nějaké častější... u nás je to 2 a 2... :wink:

Napísané: 18 Sep 2004, 01:42
od užívateľa Mojžo
možno to novšie autá majú zriedkavejšie, ale moje je na papieroch 1976 takže to už musí rok čo rok

Napísané: 18 Sep 2004, 01:45
od užívateľa tomas
No po styroch rokoch u noveho auta sa chodi na emisnu tusim aj s katom (nezarucujem, dopocul som sa ...) a aj s dieslami kazdy rok.

Napísané: 18 Sep 2004, 01:47
od užívateľa Mojžo
s katalyzátorom sa nechodí, no s dizlákom áno.

Inak u dizláka krásny postup. Vytočia ho na 6000 a merajú emisie. Som zvedavý koľkým ľuďom už tie dizláky takto poslali na onen svet

Napísané: 18 Sep 2004, 01:48
od užívateľa Luboš
Při 6000 se snad nic neměří, takových otáček to většinou ani není schopno...

Napísané: 18 Sep 2004, 01:50
od užívateľa Mojžo
Dízlové 1.9-ky s preplňovaním a vstrekovaním paliva ktoré sa montovali začiatkom 90-tych rokov do Regaty, Ducáta... atď atď týchto otáčok schopné sú. ale bez záťaže. No a pri týchto otáčkach merajú emisie.

prosteže sa to vytočí na najvyššie otáčky aké motor vie zo seba vytlačiť a merajú. super to je

Napísané: 18 Sep 2004, 01:55
od užívateľa tomas
No a ja som zasa videl ako pozerali v jednom znackovom servise, ci funguje motor. Nastartovali wagen a studeny motor vytocili bez zataze na horibilne otacky a takto to robili 5min, az bola od vody z vyfuku zastriekana plocha 2x2m :shock: