![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Som divný alebo čo? Moja T613 je tichučká jak cyp, viacmenej tam počujem iba ventilátor a pod plynom v nízkych otáčkach jemné taf taf taf (čo je super) a v otáčkach aj počujem tlmené hrmenie, ako má správny V8 mať. Šalene
Ved presne na to som poukazoval. Tomu rachotu tam vzadu je uplne jedno ci ma 8-4-2-2 alebo 8-2-2 alebo bars aj 8-7-6-5-4-3-2-1.radek napísal:Pysta: původní řešení je úplně nanic, pouze působí další zbytečný hluk. Konstruktéři se tehdy zřejmě nechali příliš unést konstrukcemi výfukových systémů závodních motorů, kde se správným posloupným pospojením vývodů od jednotlivých válců dociluje lepšího vyprazdňování. Bohužel vyjma kraválu to u T613 jiný přínos nemá, konekonců byla to první věc, kterou z toho motoru britští motoráři (M. Berry z Lotusu) vyhodili a vyrobili společný svod ze všech 4 válců, končící logickou přírubou na šrouby, nikoli "sadou" hladkých trubek navzájem v chaotické poloze, jak se je povedlo svařit a naohýbat....
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 19 neregistrovaných