piskani motoru

Technické problémy s našimi tatrovkami

fencl.tom

piskani motoru

Príspevok od užívateľa fencl.tom » 07 Okt 2006, 14:42

zdravim.v motoru mi po zahrati zacne neco hrozne piskat,po pridani plynu to ustane.jinak na volnobeh to prehlusi motor s deravym vyfukem.loziska to nejsou.daval jsem nova tesneni karburatoru a ladil jsem sroubkama vzduchu volnobeh.poradi nekdo?jo a vi nekdo jak seridit karby bez analyzatoru?aspon trochu.

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Príspevok od užívateľa Sedo » 07 Okt 2006, 18:40

Mne to piskalo presne ako popisujes, neviem, ci ide o ten isty zvuk a problem, ale u mna bola v keli vačka. Aspoň to mi povedal mechanik, vymenil to a prestalo to.

michal olejko

Príspevok od užívateľa michal olejko » 07 Okt 2006, 20:38

jen si pískej fašisto sověti jdou nejisto jen si pískej pochod smrti rudý tank tě brzo zdrtí... sranec na věc vačky ven

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Jerry » 07 Okt 2006, 22:24

Mě taky po ohřátí motoru začne něco rezonovat, při 80°C (olej) se ten zvuk vyskytne při cca 2000 ot. Myslel sem, že to bude membrána na sání, ale ta to nedělá... Ten zvuk by se mohl podobat i na ložisko, ale nevím jaký. :cry: Motor už má za sebou 227 000 km.

Jinak základní nastavení karbů je: dotahnout všechny čtyři šroubky a vytočit je o 2 otáčky, velkejma se řídí volnoběh a malejma bohatost směsi. Po základním nastavení, bych velkejma šroubkama na ohřátym motoru nastavil otáčky na 800 ot a bohatost směsi Ti seřídí při emisích...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 07 Okt 2006, 23:33

Nikdy bych nevěřil, ale seřizovat motor jen tak od oka může být občas prospěšnější, než to nechat dělat "odborníky". Já snesu dost, ale nastavit CO na 25x (!!!) nižší hodnotu než povoluje norma, to už je opravdu příliš... :?

Má dnešní návštěva s jedničkou na emisích:
Prílohy
me t613 1977.jpg

Wjenceslaw Kazimir

Príspevok od užívateľa Wjenceslaw Kazimir » 08 Okt 2006, 12:59

Me piska kdyz jedu se svoji T6I3 v hlave neni to tim ze mam podvyhnuty kompresi tim ze zbruselm hlavu?

p.s. newi negdo jak sezidit volnobeh na mojem Zetor Cristal bez analyzatoru?


To Lubos: o jakem vipowydayi t emise- o tom ze jesi King nebo o tom ze mas hudobnu zmes? Jen se ptam ne?

Ahjo Tatra!

no. 1!

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 08 Okt 2006, 13:39

Dal jsem to sem jen pro pobavení široké veřejnosti. Motor typu T613 bez úprav stejně nikdy nebude mít spotřebu pod 15 a taky nemá ani s tímhle nastavením a jak to jde skvěle do otáček si každý asi dovede představit... :D

fencl.tom

piskani motoru

Príspevok od užívateľa fencl.tom » 08 Okt 2006, 15:25

dnes jsem jel na chalupu,po nastartovani na cestu zpet zaclo silene piskat a po cca10km prestalo.na lozisko to nevypada.zkusim dotahnout karby,mel jsem je dole a dam nova tesneni na sroubky na karbu

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 08 Okt 2006, 15:41

pískalo mi to po delším garážování nějak to ustalo při častějším ježdění po přidání vyšších otáček vše ustalo .. ted je to ok

Užívateľov profilový obrázok
Lojzkův vnuk
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 265
Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
Bydlisko: Kopřivnice
Kontaktovať užívateľa:

Pískání

Príspevok od užívateľa Lojzkův vnuk » 09 Okt 2006, 08:03

Já bych zkontroloval ty vyměněné těsnění pod karburátorama. Kdysi mi to pískalo na volnoběh na Š 100, a celníci na Slovensku chodili kolem auta a ptali se mne jestli tam mám turbo, nebo co. :D Ten zvuk se mi líbil, tak jsem to neřešil, až jsem musel sundat karburátor a těsnění pod ním bylo protržené což po 220 tis. km není nic divného :) Po výměně pískání přestalo.

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 09 Okt 2006, 08:22

Mozno odveci, ale mne kedysi piskal alternator.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 39 neregistrovaných