Blinkre!!!
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
Blinkre!!!
Tak, prestali mi blinkat smerovky!!!! a zároven prestal ostrekovat ostrekovač!!!! to by ukazovalo na poistku z prvého pohladu, že? ale centrál "stahuje cuplíčky" , zadné svetlá svietia, čo to može byt?... Ako sa vo 4ke dostannem k prerušovaču blinkrov? výstražné svetlá svietia...Hmmm , dakujem za rady
- hammer
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 60
- Dátum registrácie: 03 Okt 2005, 21:38
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Teplička nad Váhom
- Kontaktovať užívateľa:
Prerušovač je kúsok za tým tlačidlovým spínačom výstražných svetiel takže musíš dať dole ten plechový kryt a vybrať celý ten panel s tými spínačmi / je na dvoch skrutkách / otázka demontáže max. 5 minút , vymeniť a poskladať do pôvodného stavu / poprípade ak ti niektoré spínače nesvietia môžeš hneď povymieňať tie malé žiarovky ak máš po ruke rezervné
Blbost to není. Výstražná světla musí jít i při vypnutém zapalování, kdežto směrovky jdou jen při zapnutém zapalování. Jsou to dva různé okruhy a dvě různé pojistky. Fakt bych zkontroloval ty pojistky. Má snad centrál a zadní světla pojistku společnou se směrovkama? Přece centrál by měl fungovat i při vypnutém zapalování (a zadní světla taky), kdežto směrovky...tomas napísal:Nieje to blbost? Ak vystrazne blikaju, potom by mali ist aj smerovky, nie?
- tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
- Kontaktovať užívateľa:
AT ja som ale myslel, ze bola rec o prerusovacoch a tie by mali byt spolocne snad. Mal som na mysli problem niekde v elektrike. Poistky samozrejme mozu byt.
Ja mam napriklad zle skusenosti pri 4ke v kontaktoch, co sposobuju zoxidovane kable v konektoroch, pripadne samotne fastony. Skusil by som sa mrknut na kable a konektory v poistkovej skrini. Na Mi mi to prave tam robi problemy.
Ja mam napriklad zle skusenosti pri 4ke v kontaktoch, co sposobuju zoxidovane kable v konektoroch, pripadne samotne fastony. Skusil by som sa mrknut na kable a konektory v poistkovej skrini. Na Mi mi to prave tam robi problemy.
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
Poistka č.3 : zpětná svetla, směrová svetla, omývač čelního skla, centrální zajištení dveří, autorádio, 15A
CMT (centrálny mozok tatry) mal prepálenú práve čast vedúcu k poistke č. 3. ešte som to nestihol namontovat, tak zajtra uvidím...ale dneska to bolo super cesta, cca 140km bez blinkrov...fúúú....
CMT (centrálny mozok tatry) mal prepálenú práve čast vedúcu k poistke č. 3. ešte som to nestihol namontovat, tak zajtra uvidím...ale dneska to bolo super cesta, cca 140km bez blinkrov...fúúú....
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
To není CMT, to je vrchol dilentatismu a pověstného českého fušerství, aneb pravá tvář "zlatých českých ručiček".
Ano, lze sice namítat, že v roce 1986 potřebovali narychlo pro Favorita "modernější" pojistkový panel než byly dvě bakelitové skříňky z padesátých let, ale i v té škodofce, sotva to vzali do rukou němci a tohle viděli, okamžitě došlo k nápravě stavu.
Hrdý a "dokonalý" kombinát však nedbal těch stovek a tisíců varovných zpráv o nenadálých disfunkcích elektrických systémů Favoritů, nedbal na to, že prohnat takovouhle pakonstrukcí narozdíl od Favorita i 35A po jedné jedinné pojistce a cestičce plošného spoje zřejmě nebude pro bezpečnost a spolehlivost to pravé, a tak s touto příšerností vydržel až do ukončení výroby osobních vozů. Je to opravdu drsný pocit otevřít dveře "limuzíny" za 2.250.000,- Kč vyrobené v roce 1998 a po odšroubování dvou šroubů (to už vůbec nemá cenu komentovat) se dívat na tohle, byť to má ze strany spojů hrdě vyleptáno "T700".......
A už mlčím, protože tady se přeci nesmí takovéhle věci psát, co si to vlastně vůbec dovoluji, že, už takhle jsem předseda tatraklubu a dovolím si používat jiné auto než Tatru.......
Ano, lze sice namítat, že v roce 1986 potřebovali narychlo pro Favorita "modernější" pojistkový panel než byly dvě bakelitové skříňky z padesátých let, ale i v té škodofce, sotva to vzali do rukou němci a tohle viděli, okamžitě došlo k nápravě stavu.
Hrdý a "dokonalý" kombinát však nedbal těch stovek a tisíců varovných zpráv o nenadálých disfunkcích elektrických systémů Favoritů, nedbal na to, že prohnat takovouhle pakonstrukcí narozdíl od Favorita i 35A po jedné jedinné pojistce a cestičce plošného spoje zřejmě nebude pro bezpečnost a spolehlivost to pravé, a tak s touto příšerností vydržel až do ukončení výroby osobních vozů. Je to opravdu drsný pocit otevřít dveře "limuzíny" za 2.250.000,- Kč vyrobené v roce 1998 a po odšroubování dvou šroubů (to už vůbec nemá cenu komentovat) se dívat na tohle, byť to má ze strany spojů hrdě vyleptáno "T700".......
A už mlčím, protože tady se přeci nesmí takovéhle věci psát, co si to vlastně vůbec dovoluji, že, už takhle jsem předseda tatraklubu a dovolím si používat jiné auto než Tatru.......
T613 a ,,elektronika,,
Zdravim vospolok. Plne suhlasim s Radkom. Ale to azda vsetci majitelia T613 vieme ze elektroinstalacia je naprd Ja svoju vlastnu kvolitomu niekedy volam ,,2tony kontaktnych chyb,,
Ale zamysleli ste sa uz nadtym, co ak za tymito mnohokrat nepochopitelnymi ,,ukazmi,, sa skryva nepopieratelna osobnost 613tok.
Vsak moznoze oni s nami takto komunikuju, teda nie ,,nadvazuju kontakt,, ale ,,rusia kontakty,, Ja uz mam jednu dodnes nevysvetlenu prihodu , ktora sa mi stala cestou ked som isiel predat svoju prvu 613ku. Cestou 8krat odisly poistky ato vzdy take kvoli ktorym som musel zastat, alebo som musel zaradovat 2ku do kopca kdesom tyzden predtym trhal asfalt trojkou. Moj kamarat sa tak posral ze chcel ist domov zo Zvolena spat do Roznavy autobusom. Ja som sa musel otocit a ,,slubit jej nahlas,, zeju nepredam a cudujsa svete cestou spat do roznavy frcala ako nikdy predtym a ziadne poistky neodchadzali. Prosim o vysvetlenie Proste nase ,,trinastky,, maju much viac nez dost alevsak mameich aj napriektomu velmi radi ci nie???
Ale zamysleli ste sa uz nadtym, co ak za tymito mnohokrat nepochopitelnymi ,,ukazmi,, sa skryva nepopieratelna osobnost 613tok.
Vsak moznoze oni s nami takto komunikuju, teda nie ,,nadvazuju kontakt,, ale ,,rusia kontakty,, Ja uz mam jednu dodnes nevysvetlenu prihodu , ktora sa mi stala cestou ked som isiel predat svoju prvu 613ku. Cestou 8krat odisly poistky ato vzdy take kvoli ktorym som musel zastat, alebo som musel zaradovat 2ku do kopca kdesom tyzden predtym trhal asfalt trojkou. Moj kamarat sa tak posral ze chcel ist domov zo Zvolena spat do Roznavy autobusom. Ja som sa musel otocit a ,,slubit jej nahlas,, zeju nepredam a cudujsa svete cestou spat do roznavy frcala ako nikdy predtym a ziadne poistky neodchadzali. Prosim o vysvetlenie Proste nase ,,trinastky,, maju much viac nez dost alevsak mameich aj napriektomu velmi radi ci nie???
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
MarkKu, jezdím stále tatrou, k tomuto účelu jsem ji repasoval a vybavil, ne k tomu abych se na ní chodil koukat do garáže. Pouze to teď střídám s XJ40, koneckonců 70tá a 80tá léta jsou z konstrukčního hlediska aut pro mě velmi interesantní, čím víc si jich užiju, tím líp, nechci celý život skončit u jednoho kombinátního produktu a navíc, krásně se to porovnává .
Ne že by bylo dost zábavy, naopak je třeba se bavit stále, takže další důvod zkusit něco jiného..................
Nerozumím však poslední části Tvého příspěvku : ".. čo budeš vylepšovat na kočke?", víš, jaksi, ehm, do katze již jeho výrobce umístil veškerou potřebnou výbavu a patřičně kvalitně to auto zpracoval, takže není co dělat. Jen užívat a realizovat běžný servis. XJ40 jsem si pořídil proto, abych v ní mohl jezdit, ne abych ji po koupi musel (jako T613 ) na rok odstavit, rozebrat, zrepasovat a u hotové repase za pár set tisíc korun pak třeba rozjímat proč ku*va auto z 90 tých let nemá ani blbé denní počítadlo km.......
Ne že by bylo dost zábavy, naopak je třeba se bavit stále, takže další důvod zkusit něco jiného..................
Nerozumím však poslední části Tvého příspěvku : ".. čo budeš vylepšovat na kočke?", víš, jaksi, ehm, do katze již jeho výrobce umístil veškerou potřebnou výbavu a patřičně kvalitně to auto zpracoval, takže není co dělat. Jen užívat a realizovat běžný servis. XJ40 jsem si pořídil proto, abych v ní mohl jezdit, ne abych ji po koupi musel (jako T613 ) na rok odstavit, rozebrat, zrepasovat a u hotové repase za pár set tisíc korun pak třeba rozjímat proč ku*va auto z 90 tých let nemá ani blbé denní počítadlo km.......
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
namontované....blinká a ostrekuje....
Radek: už si to perfektne vylepšil , LPG... . Ja ak by som mal nato doláre (dúfam ,že nenapíšeš ,že mám tých cca 18 tis. km/ročne jazdit na LPG aby som ušetril) tiež by som sa nejako podobne zabával...a skúšal niečo nové. Takto , ked na mojej hrdzavej a ojazdenej tatre je stále práca, a furt sa kazí niečo iné, tak po oprave mám pocit určitého dobrodružstva/ zábavy, ktorú bežne pri práci za PC nezažijem...
Radek: už si to perfektne vylepšil , LPG... . Ja ak by som mal nato doláre (dúfam ,že nenapíšeš ,že mám tých cca 18 tis. km/ročne jazdit na LPG aby som ušetril) tiež by som sa nejako podobne zabával...a skúšal niečo nové. Takto , ked na mojej hrdzavej a ojazdenej tatre je stále práca, a furt sa kazí niečo iné, tak po oprave mám pocit určitého dobrodružstva/ zábavy, ktorú bežne pri práci za PC nezažijem...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 31 neregistrovaných