Krúžky nie.
Ale difúzory karburátorov sú čistučké, pekné...
akurát som skúšal takú blbinku, že som natiahol na karburátory pančušky no a na pravom karburátore sa po 25 km urobila taká tmavá nános, nie zasa veľa, ale nejaká predsa len hej. Na ľavom vôbec nič.
Joj bars sa mi do toho nechce ale nechcem to nechať tak, nedá mi to spávať
Dymenie motora pod palbou
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Klidně spi, Matěji. Určitě tě uklidní, že mnozí jsou na tom ještě hůř. V neděli jsem koupil jednu tatru, víceméně jen kvůli motoru, je to trojka (623?) po hasičích, ale je v tom motor typu t613 bez E, sice očesaný o veškeré demontovatelné příslušenství, ale to mi tak nevadilo, ty díly jsem skoro všechny měl. Počítal jsem, že by byl výhledově spíše na náhradní díly pro mou jedničku, kdyby byly někdy nějaké potřeba, ale chtěl jsem ho taky nejdřív vyzkoušet, jestli to vůbec nějak poběží... Mé nadšení ale velmi rychle opadlo, když jsem zjistil, že tomu zřejmě asi né moc duševně zdravému jedinci, co z toho sebral karburátory napadaly podložky do sání! Dvě se mi podařilo ještě zachytit, ale kolik dalších mohlo napadat do motoru, to se ani neodvažuju odhadovat... Takže mám ohromnou radost a už je těším, jak to budu celé rozebírat. Mimochodem, bylo by možný sundat sací potrubí bez rozsáhlejší demontáže motoru nebo tomu bude něco bránit?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1006
- Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
- Tatry, ktoré vlastním: ---
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Luboš:"Kdyby šlo větší množství oleje přes to odvětrání, tak přece bude filtr totálně zamaštěný, ne? Než začněš něco ucpávat, kukni spíš na tohle"
Ja myslím že ani nie lebo odvetranie ústi až za filter a nie pred flter.
Mojžo:"akurát som skúšal takú blbinku, že som natiahol na karburátory pančušky no a na pravom karburátore sa po 25 km urobila taká tmavá nános"
Neviem ako ten vzduch vtom filtry prúdi ale u všetkých 613-tiek je väčšinou zasratý viacej pravý karb.
Ja myslím že ani nie lebo odvetranie ústi až za filter a nie pred flter.
Mojžo:"akurát som skúšal takú blbinku, že som natiahol na karburátory pančušky no a na pravom karburátore sa po 25 km urobila taká tmavá nános"
Neviem ako ten vzduch vtom filtry prúdi ale u všetkých 613-tiek je väčšinou zasratý viacej pravý karb.
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
ja mám tiš viac "zababraný" pravý karbec, ale ani lavý nie úplne čistý...
ja myslím , že sú to krúžky, to dýmenie u mna...motor prekrúžkovaný... a dneska som zistil, že sa mi docela rýchlo stratil olej, čo sa mi ešte takto nestalo...ja by som to chcel mat tiež tip-top, ale doláre potrebujeme aj na iné zábavy...
ja myslím , že sú to krúžky, to dýmenie u mna...motor prekrúžkovaný... a dneska som zistil, že sa mi docela rýchlo stratil olej, čo sa mi ešte takto nestalo...ja by som to chcel mat tiež tip-top, ale doláre potrebujeme aj na iné zábavy...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 25 neregistrovaných