Dymenie motora pod palbou

Technické problémy s našimi tatrovkami

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 21 Jún 2006, 12:45

Krúžky nie.

Ale difúzory karburátorov sú čistučké, pekné...
akurát som skúšal takú blbinku, že som natiahol na karburátory pančušky no a na pravom karburátore sa po 25 km urobila taká tmavá nános, nie zasa veľa, ale nejaká predsa len hej. Na ľavom vôbec nič.

Joj bars sa mi do toho nechce ale nechcem to nechať tak, nedá mi to spávať

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 21 Jún 2006, 14:23

Klidně spi, Matěji. Určitě tě uklidní, že mnozí jsou na tom ještě hůř. V neděli jsem koupil jednu tatru, víceméně jen kvůli motoru, je to trojka (623?) po hasičích, ale je v tom motor typu t613 bez E, sice očesaný o veškeré demontovatelné příslušenství, ale to mi tak nevadilo, ty díly jsem skoro všechny měl. Počítal jsem, že by byl výhledově spíše na náhradní díly pro mou jedničku, kdyby byly někdy nějaké potřeba, ale chtěl jsem ho taky nejdřív vyzkoušet, jestli to vůbec nějak poběží... Mé nadšení ale velmi rychle opadlo, když jsem zjistil, že tomu zřejmě asi né moc duševně zdravému jedinci, co z toho sebral karburátory napadaly podložky do sání! Dvě se mi podařilo ještě zachytit, ale kolik dalších mohlo napadat do motoru, to se ani neodvažuju odhadovat... Takže mám ohromnou radost a už je těším, jak to budu celé rozebírat. Mimochodem, bylo by možný sundat sací potrubí bez rozsáhlejší demontáže motoru nebo tomu bude něco bránit?

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 21 Jún 2006, 14:48

No ja rozumiem že sú na svete ľudia ktorí by mali T613 v takom stave jak ja len im občas zadymi tak skáču po strop ale ja to chcem mať tip-top

Pre demontáž sacieho potrubia sa sundá olejový chladič malo by to potom viacmenej ísť v pohode

Palo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1006
Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
Tatry, ktoré vlastním: ---
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Palo » 21 Jún 2006, 15:38

Luboš:"Kdyby šlo větší množství oleje přes to odvětrání, tak přece bude filtr totálně zamaštěný, ne? Než začněš něco ucpávat, kukni spíš na tohle"
Ja myslím že ani nie lebo odvetranie ústi až za filter a nie pred flter.

Mojžo:"akurát som skúšal takú blbinku, že som natiahol na karburátory pančušky no a na pravom karburátore sa po 25 km urobila taká tmavá nános"
Neviem ako ten vzduch vtom filtry prúdi ale u všetkých 613-tiek je väčšinou zasratý viacej pravý karb.

Užívateľov profilový obrázok
MarekK
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1912
Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
Bydlisko: Olomouc
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa MarekK » 21 Jún 2006, 20:21

ja mám tiš viac "zababraný" pravý karbec, ale ani lavý nie úplne čistý...
ja myslím , že sú to krúžky, to dýmenie u mna...motor prekrúžkovaný... a dneska som zistil, že sa mi docela rýchlo stratil olej, čo sa mi ešte takto nestalo...ja by som to chcel mat tiež tip-top, ale doláre potrebujeme aj na iné zábavy...
Prílohy
klavir 2.JPG

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 22 Jún 2006, 07:57

Ak prekrúžkujeme starší motor, ktorý už má niečo nabehané, nemusí to vždy pomôcť, závisí od stavu válcov. Ale určite to vždy bude potrebovať nejaký čas, aby si to "sadlo".

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 25 neregistrovaných